در راستای افزایش بهره مندی؛

واگذاری جایگاه‌ شماره سه CNG شهرداری خوی به بخش خصوصی

واگذاری جایگاه cng به بخش خصوصی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، هادی محبعلی در تشریح این خبر اظهار کرد: یکی از جایگاه‌های سی.ان.جی با توجه به قیمت واقعی ارائه شده در مزایده، به بخش خصوصی واگذار گردید و شهرداری هم اینک متصدی و بهره‌بردار جایگاه‌ سی.ان.جی تحت مالکیت خود به عنوان مالک است.

وی با بیان اینکه به منظور واگذاری جایگاه‌ سی.ان.جی به بهره‌برداران مجاز نسبت به برگزاری مزایده اقدام شد، افزود: این مزایده از طریق فراخوان صورت گرفته که در پایان با انجام مراحل اداری و اقدامات لازم به بخش خصوصی واگذار شد.

محبعلی در ادامه افزود: بهره‌برداری از جایگاه‌های سی.ان.جی توسط شهرداری برابرمفاد قرارداد منعقده فی‌مابین شهرداری با شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی است.

مدیر جایگاه های CNG شهرداری خوی با اشاره به واگذاری جایگاه شماره سه این شهردرای گفت: در راستای توانمندسازی بخش‌ خصوصی و در جهت بهبود عملکرد و کارایی و افزایش رقابت برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان محترم، جایگاه شماره ۳ شهرداری خوی واقع در کوی ولیعصر (عج) با نظارت شهرداری به بخش خصوصی واگذار گردید.

هادی محبعلی در پایان اظهار داشت: شهرداری به عنوان ناظر جایگاه آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات شهروندان از عملکرد جایگاه از طریق تلفن ۱۳۷ می‌باشد.

جایگاه سوخت شهرداری خوی

واگذاری جایگاه‌ شماره سه CNG شهرداری خوی به بخش خصوصی