نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، هادی محبعلی در تشریح این خبر اظهار کرد: یکی از جایگاههای سی.ان.جی با توجه به قیمت واقعی ارائه شده در مزایده، به بخش خصوصی واگذار گردید و شهرداری هم اینک متصدی و بهرهبردار جایگاه سی.ان.جی تحت مالکیت خود به عنوان مالک است.
وی با بیان اینکه به منظور واگذاری جایگاه سی.ان.جی به بهرهبرداران مجاز نسبت به برگزاری مزایده اقدام شد، افزود: این مزایده از طریق فراخوان صورت گرفته که در پایان با انجام مراحل اداری و اقدامات لازم به بخش خصوصی واگذار شد.
محبعلی در ادامه افزود: بهرهبرداری از جایگاههای سی.ان.جی توسط شهرداری برابرمفاد قرارداد منعقده فیمابین شهرداری با شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی است.
مدیر جایگاه های CNG شهرداری خوی با اشاره به واگذاری جایگاه شماره سه این شهردرای گفت: در راستای توانمندسازی بخش خصوصی و در جهت بهبود عملکرد و کارایی و افزایش رقابت برای خدماترسانی هرچه بهتر به شهروندان محترم، جایگاه شماره ۳ شهرداری خوی واقع در کوی ولیعصر (عج) با نظارت شهرداری به بخش خصوصی واگذار گردید.
هادی محبعلی در پایان اظهار داشت: شهرداری به عنوان ناظر جایگاه آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات شهروندان از عملکرد جایگاه از طریق تلفن ۱۳۷ میباشد.
واگذاری جایگاه شماره سه CNG شهرداری خوی به بخش خصوصی
غلامحسین رمضان زاده از جابهجایی موفقیتآمیز بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان در روز عاشورای حسینی توسط ناوگان اتوبوسرانی این شهر خبر داد.
همزمان با فرارسیدن ظهر عاشورای حسینی، نماز جماعت ظهر عاشورا با حضور پرشور عزاداران و هیئتهای مذهبی به امامت امام جمعه شهرستان و شهردار خوی اقامه شد.
مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان خوی، در شب عاشورای حسینی با حضور پرشور در پیادهراه غدیر، ضمن پاسداشت حماسهی حسینی، با آرمانهای نظام اسلامی و رهبری تجدید بیعت کردند.
مجید قره باغی زاده با اعلام آغاز اجرای پروژه کلان نوسازی سیستمهای آبیاری فضای سبز، گفت: هدف ما گذار از روشهای سنتی و دستیابی به مدیریت هوشمند منابع آبی است و با اجرای شبکه هوشمند آبیاری، در صدد احیای کمربند سبز شهر هستیم تا سرمایههای زیستی ارزشمندمان را صیانت کنیم.
بهترین رجز های انقلابی