با اعزام به موقع به منطقه حادثه؛

اتمام ماموریت تیم امداد و نجات آتش نشانی شهرداری خوی

حادثه بالگرد

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، ماموریت تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی با انتقال پیکر شهدا به تبریز پایان یافت.

بر اساس این گزارش، تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی به دستور مهندس نصراله پور شهردار خوی در ساعات اولیه حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور به محل وقوع سانحه اعزام گردیدند،

این تیم که متشکل از ۵ نفر نیروی عملیاتی، یک دستگاه خودرو عملیاتی و تجهیزات امداد و نجات کوهستان بودند به شهرستان ورزقان و محدوده سانحه اعزام گردیدند تا به گروه های امدادرسان حاضر در منطقه ملحق گردند.

اعضای تیم امداد در حوالی ساعت ۲۲ یکشنبه شب با حضور در جمع نیروهای عملیاتی و فرماندهی عملیات به طرف محدوده مشخص شده حرکت کرده و به عملیات جست و جو پرداختند و حوالی صبح روز دوشنبه و با توجه به مختصات و تصاویر به دست آمده جزو اولین تیم هایی بودند که به محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانشان رسیدند.

تیم امداد و نجات کوهستان شهرداری خوی در کنار تمامی نیروهای عملیاتی حاضر در محل سانحه نسبت به انتقال پیکر شهدا این حادثه اقدامات اولیه را انجام داده و پایان یافتن ماموریت محوله به شهر خوی بازگشتند.

ماموریت آتش نشانی خوی به پایان رسید

اتمام ماموریت تیم امداد و نجات آتش نشانی شهرداری خوی