در پی حادثه اسفبار صادر شد؛

پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در پی شهادت رئیس جمهور کشور

شهادت رئیس جمهور کشور

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، در پیام تسلیت آمده است:
بسم‌ الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
غم و اندوهی بی‌پایان، ایران اسلامی را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی  و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد فراگرفته است.
این ضایعه‌ی اسفبار مایه‌ی تالم مردم ولایتمدار شهر خوی همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.
آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و  اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.
اینجانبان شهادت عالم برجسته  آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت گفته و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
همچنین مراتب تاثر خود را در پی شهادت آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز، همچنین حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار محترم آذربایجان شرقی و سایر شهدا که همراه با رئیس جمهور فقید در حین ماموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌داریم و به خاندان معزز این مسئولان خادم  و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گوییم ‌و از خداوند متعال  آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیاء‌الله را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنیم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهیم.
شهادت رئیس جمهور کشور

پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در پی شهادت رئیس جمهور کشور