با برگزاری جشنواره ملی شمس و مولانا؛

۱۲ گروه در جشنواره ششم ملی موسیقی شمس و مولانا رقابت خواهند کرد

ششمین جشنواره شمس و مولانا

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی به نقل از کمیته اطلاع رسانه ششمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا، رضا جعفرپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: جدول برنامه‌هاي جشنواره کامل شده و تنها ۳ روز به شروع ششمین جشنواره موسيقي شمس و مولانا مانده تا گروه های راه یافته به مرحله نهایی، اجراهای خود را با ارادت به شمس و مولانا به نمایش در بیاورند.

وی افزود: پيش‌تر هم اعلام شده بود كه در اين دوره از جشنواره ۱۲ گروه در محل برگزاری جشنواره با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

جعفرپور با اشاره به معرفی گروه ها اظهار داشت: ۱۲ گروه منتخب در مرحله نهایی شامل گروه آئین از استان همدان، گروه سیمرغ از الیگودرز استان لرستان و گروه بیداد از استان تهران در روز اول رقات خواهند نمود.

رییس ششمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا ادامه داد: در روز دوم این جشنواره نیز گروه اخوان از سنندج، گروه آیاز از تهران، گروه مشتاق از گنبدکاووس استان گلستان، گروه نوای صبا و گروه بیدل از استان خراسان رضوی شهرستان مشهد مقدس به رقابت می پردازند.

وی از آخرین روز اجرای گروه ها در این جشنواره گفت و افزود: گروه های مست شمس از اهر استان آذربایجان شرقی، گروه اتفاق از استان اصفهان ، گروه هفت و هشت از رودسر استان گیلان و گروه رهام از تبریز استان آذربایجان شرقی در روز سوم جشنواره اثر خود را به نمایش می گذارند.

جشنواره موسیقی شمس و مولانا

12 گروه در جشنواره ششم ملی موسیقی شمس و مولانا رقابت خواهند کرد