پیام تبریک

پیام تبریک شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی بمناسبت اعیاد شعبانیه

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

شعبان ماهی است که با نامهای بزرگی پیوند خورده است، انسانهای عظیم الشانی که در طول تاریخ بشریت بی نظیر و جاودانه اند. در این ماه مبارک شاهد اعیاد بزرگمردانی هستیم که هر کدام اسوه ای برای بشریت و تاریخ اسلام هستند.
میلاد با برکت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و نامگذاری آن به نام روز پاسدار، همچنین ولادت با سعادت اسوه وفا و ایثار حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ولادت سید‌الساجدین حضرت زین‌العابدین(ع) تجلی معنویت و شکوه بی بی نظیری برای این ماه و همه شیعیان این جهان است. شعبان ماه وفارداری،شجاعت و عبادت است که نمود هر یک از این ویژگیهای برتر انسانی در کربلا نمود می یابد.

شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی فرارسیدن ماه شعبان، سالروز مبارک ولادت امام سوم شیعیان و روز پاسدار و روز جانباز را به حضور همه مردم شریف خوی علی الخصوص پاسداران انقلاب اسلامی، جانبازان و ایثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت های روزافزون تمامی حماسه آفرینان و سرافرازی بیش از پیش کشور بزرگ ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایند.

مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی