۱۶ هزار مترمربع آسفالت ریزی در ۱۵ معبر سطح شهر در مرداد ماه امسال

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، مهندس رضا موسی‌خانی در تشریح این خبر بیان کرد: حوزه معاونت زیربنایی و ترافیک شهرداری در مرداد ماه سال جاری اقدام به زیر سازی ۱۵ معبر به مقدار ۵۵۰۰ متر مکعب، جدول گذاری معابر شهری به تعداد ۱۷ معبر به طول ۱۶۰۰ مترطول، اجرای سنگ فرش به میزان ۲۹۰۰ متر مربع و آسفالت ریزی معابر به تعداد ۱۵ معبر و به مقدار ۱۶٠٠٠ متر مربع و لکه‌گیری آسفالت به مقدار ۱۰٠٠٠ متر مربع نموده است.

سرپرست معاونت زیربنایی و ترافیک شهرداری خوی در خصوص اقدامات انجام یافته در حوزه ترافیک نیز گفت: ٣ مورد اصلاح هندسی در میدان امام علی(ع) خیابان جانبازان و میدان واقع در تقاطع کمربندی شهید سلیمانی و محور خوی-رازی، تعویض و نصب تابلوهای ترافیکی در سطح شهر و کمربندی شهید سلیمانی و همچنین بهسازی علائم ترافیکی در پارک ترافیک شهرداری خوی اقدام کرده است.

وی به تداوم عملیات احداث کمربندی شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود عملیات عمرانی در فازهای دوم و چهارم زیرسازی به میزان ۱۲۰٠۰ متر مکعب، جدول گذاری به طول ۲۰۰۰ متر و آسفالت ریزی ۲۷۰٠۰ متر مربع انجام یافته است.

موسی‌خانی ضمن اشاره به اتمام سه پروژه در ماه اخیر اضافه کرد: ۳ پروژه مجموعه مدیریت شهری؛ احداث پارک بعثت، ایجاد “محوطه امن” در محوطه بیمارستان آیت الله خویی و محوطه سازی خانه‌های مسکونی نیروی انتظامی در مرداد ماه سال جاری به پایان رسیده است. همچنین تسطیح و پاکسازی نخاله‌های ساختمانی در دره رستم و روبروی پایانه مسافربری شهید درستی انجام گرفته و پروژه‌ احداث بوستان امید آغاز شده است.