با فرا رسیدن ایام انتخابات؛

۱۰۰ نقطه شهر خوی برای تبلیغات انتخاباتی تعیین شده است

تعیین نقاط مختلف برای تبلیغات

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، حسن نصرالله‌پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتظار می‌رود نامزدها و طرفدارنشان براساس مفاد دستورالعمل ابلاغی عمل کرده تا در آستانه سال نو ضمن حفظ سیما و منظر شهری زمینه ساز تحقق مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات پیش رو باشیم.

وی ادامه داد: کمیته امحای ستاد انتخابات شهرستان خوی با همکاری شهرداری تشکیل شده که همزمان با آغاز رسمی تبلیغات، فعالیت خود را شروع کرده تا هر گونه آثار تبلیغی نصب شده روی دیوارها و امکانات شهری را پاک‌سازی کند.

وی با بیان اینکه شهرداری خوی توان خود را برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات به کار گرفته است، اظهار کرد: در راستای اقدامات فرهنگی تبلیغی نیز واحد مدیریت ارتباطات، فرهنگی و سازمان سیما منظر و فضای سبز این شهرداری پرچم، المان، ریسه و بنرهای مناسب با طرح‌های مختلف در سطح شهر نصب کرده است.

شهردار خوی با تاکید بر ورود ویژه، خلاقانه و تلفیقی به فضاسازی شهری در انتخابات اضافه کرد: مسیرهای مرکزی شهر، پیشانی پل‌ها و بیلبوردهای شهری با نصب بنر و تابلوهایی با مضامین ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فضاسازی شده است.

نصرالله‌پور گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در امر مهم انتخابات، فضاسازی شهر و سازمان های تابعه صورت گرفته است و ملت بزرگ ایران نیز با حضور پرشور خود در انتخابات، مجلسی قدرتمند و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل می‌دهند.

تعیین نقاط مختلف برای تبلیغات کاندیداها خوی

۱۰۰ نقطه شهر خوی برای تبلیغات انتخاباتی تعیین شده است