به همت شورای شهر وشهرداری؛

گام بلند برای رفع مشکلات بیش از دو دهه مردم خوی برداشته شد

خوی در مسیر آبادانی و توسعه

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، حمیدرضا عمرانی رییس شورای اسلامی شهر خوی ضمن قدردانی از مقام قضایی استان به جهت فراهم نمودن زمینه تشکیل این جلسه گفت: یکی از دغدغه های اصلی اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری رفع مشکلات شهروندان در حوزه ساخت و ساز است که تا امروز نیز تلاش های بسیاری شده و امید است با ورود دستگاه قضا این موارد رفع گردد.

سجاد چهره آراء رییس کمیسیون خدمات شهری و حقوقی شورای اسلامی شهر خوی نیز در این جلسه بیان داشت: متأسفانه در حال حاضر زمین هایی در سطح شهر خوی وجود دارد که بیش از سه دهه است هنوز بلاتکلیف مانده اند و شهروندان با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

وی با ارائه مستندات و مدارک زمین هادی مذکور اضافه کرد: با وجود این مشکلات و عزم جدی اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری، ورود جدی دستگاه قضا جهت حل مشکلات سه دهه شهروندان را خواستاریم.

محمد بهجتی رییس کمیسیون ترافیک شورای اسلامی شهر خوی هم اظهار کرد: با گذشت ۳۰ ماه از اجرای طرح تفصیلی جدید، بازهم این زمین ها بلاتکلیف مانده و نیاز ورود جدی مقام قضایی استان را می‌طلبد.

محمدرضا پیری رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر خوی نیز با اشاره به موضوع بلاتکلیفی زمین های قولنامه ای با کاربری غیرمسکونی، عنوان کرد: با رفع این مشکل گامی بلند در افزایش رضایتمندی شهروندان برداشته می‌شود و در کنار آن نیز شاهد ارتقاء سطح زیبایی شهر نیز خواهیم بود.

مدیرکل دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان این جلسه با بیان اینکه این اقدام شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری قابل تحسین بوده، گفت: شهر خوی به لحاظ دارا بودن فرهنگ غنی، مفاخر و ظرفیت های بی‌نظیر، باید به جایگاه اصلی خود برسد.

ناصر عتباتی ادامه داد: دستگاه قضایی استان نیز این موضوع مهم را تا هفته قوه قضاییه جلسه ای با حضور مدیران کل، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوی برگزار مطرح و تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم خواهد نمود و امیدواریم خبر مسرت بخشی به مردم شهر دارالمومنین و دارالصفا خوی بدهیم.

شورای شهر و شهردار خوی در تلاش برای رفع مشکلات مردم

گام بلند برای رفع مشکلات بیش از دو دهه مردم خوی برداشته شد