در جشن سفیران پاکیزگی و عمرانی مطرح شد؛

کارگران نقش مهمی در توسعه اقتصادی، عمرانی و آبادانی هر شهر دارند

جشن بزرگ روز کارگر

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، امین الهوردی زاده در جشن بزرگ روز کار و کارگر که با حضور کارگران شهرداری خوی برگزار شد، افزود: بنا به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) اختصاص یک روز برای قدردانی از زحمات کارگران کافی نیست و لازم است همیشه به مطالبات کارگران رسیدگی شود.

وی ادامه داد: اهمیت کار کارگران و جایگاه کارگران در اسلام و معصومین، نشان از اهمیت و ارزشی دارد که اسلام برای کار قائل است.

معاون خدمات شهری شهرداری اظهار داشت: شهرداری پیشانی خدمت‌رسانی به مردم بوده و کارگران شهرداری ها در خط مقدم این خدمات رسانی به مردم قرار دارند چراکه بزرگترین وظیفه شهرداری حفظ زیبایی بصری و پاکیزه نگهداشتن منظر شهری است را به صورت شبانه روزی انجام می دهند.

الهوردی زاده بیان کرد: با وجود اینکه برخی خدمات کارگران نمود بیرونی آشکاری ندارد، اما فعالیت کارگران در عرصه های مختلف به ویژه عرصه فضای سبز شهری و نظافت معابر و زیبا سازی شهر انجام می دهند برای شهروندان قابل لمس است.

وی با قدردانی از کارگران خدماتی شهرداری که سهم عمده ای در تنظیف شهری دارند، اضافه کرد: نیروهای خدماتی از زحمتکش ترین نیروهای شهرداری به شمار می آیند که فعالیت آنها تحت هیچ شرایطی، حتی در سرمای زمستان و گرمای تابستان تعطیل نمی‌شود، لذا به معنای واقعی شایسته تقدیر هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری عنوان کرد: ضرورت دارد در دفاع و پاسداشت زحمات از کارگران گام های عملی برداشته شود و به صورت ویژه اقدامات قابل توجهی در جهت کاهش دغدغه های معیشتی و افزایش احساس امنیت شغلی صورت گیرد.

الهوردی زاده ضمن ابراز امیدواری از هم افزایی دولت و کارفرمایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری با تلاش و هم افزایی دولت و کارفرمایان در حوزه کارگری، امید آفرینی و ایجاد نشاط در بین جوامع کارگری افزایش یابد.