#پیام تبریک #ماه مبارک رمضان

پیام تبریک شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، اعضای شورای شهر و شهردار خوی بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، پیام مشترکی صادر کردند .

در متن این پیام آمده است:

                        بسمه تعالی

 

رمضان سرمنشا يك تحولِ بزرگ برای انسانهاست، تحولي عظیم برای بریدن از خويشتن، رهایی از منيّت برای نیل به انسانیت حقیقی، تحولات درونی و بازنشانذن فطرت پاک انسانی به جلوه های مادی دنیای امروزی در این ماه بسیار عزیز اتفاق می افتاد و فرصتی دوباره است از حضرت باریتعالی که علیرغم رحمت لحظه به لحظه به انسان، امکان بازگشت به خویشتن را در سر سفره آسمانها فراهم میسازد. ماه مبارک رمضان سرشار از لحظه هایی است برای خدايي‌تر شدن، برای پيدا كردن گمشده‌هاي درون، رسیدن به باورهای عمیق الهی و در واقع درک حقیقی واژه اشرف مخلوقات.

 ماه مبارک رمضان با همه شکوه و جلالش در روزهای آغازین سال ۱۴۰۲ فرا رسید و بهار به این ماه عظیم مزین شد. ماه معظم، ماه همه خاطرات کودکی و سحری های کنار خانواده و مؤمنان با قلوبی مالامال از ایمان و امید به ضیافت پرشکوهی می‌روند که حضرت دوست میزبان آن است ماهی که رحمت الهی بیش از پیش برای بندگانش و عطر بهشتی در سراسر شهر جاریست.

شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، ضمن تبریک مجدد سال جدید شمسی، حلول ماه رحمت و برکت و ماه نزول قرآن را به همه شهروندان مومن و با صفای خوی تبریک عرض نموده و از بارگاه حضرت باری تعالی قبولی طاعات و عبادات مسئلت می نمایند.

 

  مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی