خبرنگاران و اصحاب رسانه ، حامی جشن گلاب‌گیری بودند؛

پیام تقدیر شهردار خوی از پوشش رسانه ای پنجمین جشنواره گلابگیری توسط اصحاب رسانه و خبرنگاران

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، حسن نصراله پور شهردار خوی با اعلام اینکه خبرنگاران و رسانه‌های خوی همکاری مطلوبی در پوشش تمامی مراسمات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی به ویژه پنجمین جشنواره گلابگیری خوی داشته‌اند طی پیامی از آنان تقدیر نمود.

متن این پیام به شرح ذیل است:

یکی از رسالت مسئولان دستگاه های فرهنگی و اصحاب رسانه ایجاد فضای شور و نشاط و آگاهی بخشی به جامعه برای حضور و مشارکت حداکثری در تمامی برنامه های شهری است. نقش و تاثیر رسانه و فضاهای مجازی بر افکار عمومی جامعه بر کسی پوشیده نیست چرا که اطلاع‌ رسانی، شفاف سازی و آگاه سازی مردم در خصوص رویدادهای مهم بسیار حائز اهمیت است.

تلاش های پیام آوران، مجاهدان و تلاشگران عرصه‌ی علم و قلم که در پوشش خبری مناسب در تمامی رویداد های شهر حضور داشته اند و این بار نیز برگزاری پنجمین جشن گلاب گیری شهرداری خوی را به تصویرکشیدن را ارج می نهیم.

اینجانب به عنوان خادم مردم شهر خوی بر خود لازم می دانم از همکاری، همدلی و حضور موثر و فعّال تمامی خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی را که به عنوان نمایندگان افکار عمومی زحمات و تلاش های زیادی را در این چند روز متحمل شده اند تشکر و قدردانی نمایم.