در پی حادثه دلخراش صادر شد؛

پیام تسلیت شهردار خوی در پی شهادت رییس جمهور

شهادت رئیس جمهور کشور

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، متن پیام تسلیت به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»
خبر تلخ و دردناک عروج ملکوتی و شهادت رئیس‌جمهور مردمی، خادم الرضا، خدمتگزار راستین و بی‌ادعا، عالم مجاهد و نستوه حضرت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام‌جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان، دل همه ملت شریف ایران اسلامی و آزادگان جهان را به درد درآورد.
این مصیبت عظمی حین خدمت‌رسانی رئیس‌جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیر به مردم رخ داد و همگان را در بهت و غم جانکاه از دست دادن خادمان مردم و یاران صدیق انقلاب و رهبری فرو برد.
این مجاهد فی سبیل‌الله در تمامی برهه‌ها یار و یاور انقلاب و رهبری و منشا خدمات جهادی و بی‌تکلف بودند. واضح است که راه روشن و عزتمند این سید جلیل‌القدر و همراهان مظلومش که همان استقامت در مسیر حریت و آزادگی و خدمت به محرومان و دفاع از آزادگان جهان است ادامه خواهد یافت.
اینجانب شهادت رئیس‌جمهور ایران اسلامی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، و نیز مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان شهیدشان را به ساحت مقدس حضرت صاحب‌الزمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار شهر خوی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال می‌خواهیم این عبد صالح خدا و یاران و همراهانش را با اولیاء‌الله محشور گرداند.
حسن نصراله پور
شهردار خوی
پیام تسلیت برای شهادت رئیس جمهور

پیام تسلیت شهردار خوی در پی شهادت رییس جمهور