همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی؛

پیام تبریک شهردار خوی بمناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، متن پیام به شرح ذیل می باشد: “بسم الله الرحمن الرحیم” برقراری نظم ، امنیت و حفاظت از آرامش و آسایش عمومی جامعه رسالتی ذاتی و از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی است.

این امر مهم مرهون رشادت ها و تلاش‌های فرماندهان و پرسنل خدوم این نیرو است که با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نظامی از کیان کشور عزیزمان حراست می‌نمایند.

لذا هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگمردان نیروی انتظامی که خاضعانه جان بر طبق اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفاظت می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران سرافراز فراجا، هفته نیروی انتظامی را به آحاد پرسنل نیروی انتظامی تبریک گفته و از تلاش‌های شبانه‌روزی این حافظان نظم و امنیت به ویژه نیروهای خدوم انتظامی شهرستان خوی صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل آورده و توفیقات روز افزون همگان را ازخداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و با اجرای برنامه های دولت مردمی ، در پاسداری از خون شهیدان والامقام و پیشبرد اهداف نظام در برقراری نظم وامنیت در شهرستان دارالمومنین خوی موفق و موید باشند.

حسن نصراله پور

شهردار خوی