همزمان با عید سعید قربان ؛

پیام تبریک شهردار خوی بمناسبت فرارسیدن عید سعید قربان 

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، حسن نصراله پور شهردار خوی در پیامی ، فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت .

متن پیام کامل بدین شرح است :

عید قربان یادآور موفق بیرون آمدن از آزمون سخت و سنگین الهی حضرت خلیل الرحمن(ع) است که با دل کندن از تمامی تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش، راه و رسم طاعت و بندگی و گذشتن از خود و دلبستگی های خود در درگاه حق را به انسان ها آموخت و منشاء پاک ترین عید مسلمانان شد.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری در سالی که مزین بنام سال “مهار تورم ، رشد تولید ” گردیده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بیت الله الحرام و شهدای فاجعه منا فرارسیدن فرخنده عید سعید قربان به عنوان باشکوه‌ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالیترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باریتعالی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبری فرزانه انقلاب ( مدظله العالی )، ملت شریف ایران ، مردم با فرهنگ شهر خوی تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

از درگاه ایزد احدیت توفیق درک واقعی پیام این عید اضحی که همانا ایثار، فداکاری، وحدت و دلدادگی و بندگی بر آستان حضرت دوست می‌باشد و همچنین کسب معنویت و بهره مندی بیشتر از فیوضات این روز عزیز و خدمت مطلوبتر به جامعه هدف سازمان را مسئلت می نمایم.

حسن نصراله پور

شهردار خوی