همزمان با نهم اردیبهشت ماه؛

پیام تبریک شهردار خوی بمناسبت روز ملی شوراها

روز ملی شوراها

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، در متن این پیام آمده است:

((وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُوری بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ ))

آیه ۳۸ سوره شوری

شوراهای اسلامی به عنوان نهادی مردمی، زبان گویای آنان در برابر مسئولان محسوب شده و یقیناً خدمت بی منت به ملّت مکتبی و همیشه در صحنه، از مهم ترین وظایف کسانی است که با رأی و اعتماد مردم در چنین جایگاهی انجام وظیفه می نمایند.

نهم اردیبهشت، یادآور یک رویداد تاریخی در راستای تعمیق جایگاه مردم در مشارکت برای ساخت آینده ای بهتر بوده و بی شک فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا، نقش بسزایی در عمران و آبادانی شهرها و روستاها و بخصوص رفع دغدغه های مردم داشته است.

یکی از مسائل مهم و ارزشمند در تعالی زندگی اجتماعی، همفکری و مشورت است و دین مبین اسلام به این امر مقدس جایگاه ویژه ای بخشیده و بر اهمیّت آن تأکید نموده و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه ا…) شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است.

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس شوراهای اسلامی را به اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان علی الخصوص اعضای شورای اسلامی شهر خوی تبریک و تهنیت عرض نموده و در راه اعتلای آرمان های مقدس جمهوری اسلامی در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرای سیاست های دولت مردمی و ایران قوی، موفق و پیروز باشند.

حسن نصراله پور
شهردار خوی

پیام تبریک شهردار خوی

پیام تبریک شهردار خوی بمناسبت روز ملی شوراها