شهردار خوی تبریک گفت؛

پیام تبریک شهردار بمناسبت ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل

روز حمل و نقل گرامی باد

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، متن پیام حسن نصراله پور به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم امروزه حمل و نقل نقش مهمی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و …. دارد و جزء لاینفکی از زندگی روزمره به‌شمار می‌رود، قطعا یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین عوامل دستیابی به توسعه همه‌جانبه و گسترش عدالت اجتماعی نیز محسوب می‌شود.

بدون تردید نبض توسعه اقتصادی در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل می‌تپد; این قشر برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند، همچنین رانندگان در دوران پر افتخار دفاع مقدس، نقش موثری در پشتیبانی داشتند و شهدایی را در این عرصه تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند.

پر واضح است که کارآمدی و توانمندی بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی، خدماتی و اجرای طرح‌های توسعه و عمران کشور و بالتبع شهر خوی مرهون پویایی و بالندگی صنعت حمل و نقل است. روز حمل و نقل و رانندگان در تاریخ تحولات کشور عزیزمان، ایام سرنوشت‌سازی بوده‌ و نقشی تعیین‌کننده در شکل‌گیری و انسجام شبکه حمل و نقل کشور داشته است، این روز فرصت مناسبی برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است.

اینجانب ضمن تبریک “روز ملی حمل و نقل ” به پیشگامان و فعالان این بخش مهم، از زحمات تمامی دست‌اندکاران این عرصه به‌ویژه همکاران سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی، راهداران و رانندگان شریف شهرستان و استان قدردانی کرده از درگاه حضرت باریتعالی برای همگان سلامتی و موفقیت مسئلت دارم.

حسن نصراله پور

شهردار خوی

پیام تبریک شهردار بخاصط 26 آذرماه

پیام تبریک شهردار بمناسبت ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل