همزمان با زادروز خواجه نصیرالدین طوسی؛

پیام تبریک رییس و اعضای شورای شهر خوی به مناسبت روز گرامیداشت مقام مهندس

گرامیداشت روز مهندس

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، متن پیام بدین شرح است:

پنجم اسفند ماه که به مناسبت زادروز اندیشمند و مهندس بلند آوازه خواجه نصیرالدین طوسی به روز مهندس نامگذاری شده فرصت مناسبی است تا با بررسی نقش و جایگاه رفیع علم مهندسی در توسعه و تعالی عرصه های مختلف، چالش ها و مسائل پیش روی جامعه خدوم و خوش فکر مهندسی میهن عزیز اسلامی مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

بی تردید علم مهندسی با برخورداری از پیشینه ای غنی و ریشه دار از مهمترین علوم موثر در توسعه پایدار و زیربنایی بوده و جامعه ای که به نحو شایسته توانسته باشد از دانش مهندسی در بخش‌های مختلف خویش بهره گیرد در مسیر پیشرفت صحیح و متوازن خواهد بود.خلاقیت، نوآوری و بهره گیری از علوم مختلف با رویکردی هنرمندانه، از ویژگی های علم مهندسی است که مهندسان متخصص و متعهد شهرستان خوی توانسته‌اند با ظرفیت مثال زدنی، تلفیقی عالمانه از آن را ارائه نمایند.

خوی، گنجینه بی بدیلی از آثار ارزشمند و چشم نوازی است که جملگی نشانه روشنی از روحیه مهندسی و دانش تجربی نیاکان این سرزمین است و پاسداشت این تجربه ریشه دار و اصیل در عرصه مهندسی، در کنار نوآوری های دانش بنیان مهندسان امروز استان، می تواند جلوه گر تصویری روشن و درخشان برای آینده شهر زیبای خوی باشد.

ما اعضای شورای اسلامی تقارن اعیاد خجسته ماه مبارک شعبان با روز مهندس را به فال نیک گرفته و این روز را به جامعه مهندسان پر تلاش، سختکوش و متخصص استان و بخصوص شهرستان خوی صمیمانه تبریک عرض می نماییم. صحت و سلامتی مهندسان عزیز شهر دارالصفا و دارالمومنین خوی را در راستای آرمان های بلند امام راحل عظیم الشان(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه حضرت مسئلت می نماییم.

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی

روز مهندس گرامی باد

پیام تبریک رییس و اعضای شورای شهر خوی به مناسبت روز گرامیداشت مقام مهندس