همزمان روز جهانی کارگر و روز معلم؛

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر خوی به مناسبت روز معلم و کارگر

روز جهانی کارگر و معلم

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، در این پیام آمده است:

سپاس و ستایش بی‌کران پروردگاری را که انسان را به زیور علم و ادب آراست و موهبت تعلیم و تربیت را به بندگان خاص و خالص خود ارزانی داشت؛ به‌راستی که معلمی، شغل انبیاست و همانان‌اند که پیام شورآفرین و حیات‌بخش معرفت و آگاهی را به ابنای بشر هدیه کرده و غبار جهل و تاریکی را از وجود انسان زدوده‌اند.

اساسی‌ترین و تأثیرگذارترین عنصر نظام تعلیم و تربیت، معلمان هستند؛ انسان‌های فرهیخته‌ای که رسالت خطیر اندیشه‌ورزی و هدایت نسل‌ها را به دوش می‌کشند و زندگی خود را فدای آگاهی و معرفت می‌کنند. نقش اثرگذار معلمان و آموزگاران در تحولات تاریخی و فرهنگی، بر هیچ کس پوشیده نیست.

۱۱ اردیبهشت، روز کار و کارگر، فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تلاش‌های کسانی است که چرخش چرخ‌های اقتصاد و حرکت رو به رشد کشور به سمت قله‌های تعالی و پیشرفت، در گرو دست‌های پرتوان و اندیشه‌های ناب آنان است.

کارگران عزیز در این شرایط حساس کشور، نقش‌آفرینان اصلی عرصه تولید و خدمات محسوب می‌شوند و حیات و ثبات اقتصادی کشور با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه و بحران کرونا، نتیجه تلاش خستگی‌ناپذیر آنان در سنگر کار و تلاش است.

اینجانبان، سالروز شهادت استاد مبارز خط مقدم جبهه فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی، شهید مرتضی مطهری و روز معلم و روز جهانی کار و کارگر را به مردم شریف شهر خوی و این دو قشر عظیم و زحمت کش و گرامی تبریک عرض می کنیم و از درگاه ایزدمنان برای آنها توفیق روز افزون در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای میهن عزیز اسلامی را مسألت داریم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر خوی

پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر خوی به مناسبت روز معلم و کارگر