در قالب پیامی؛

پيام تسليت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوی به مناسبت درگذشت استاندار آذربایجان شرقی

رحلت استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، متن پيام تسلیت به اين شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

با كمال تأسف و تأثر ضايعه درگذشت جناب آقاي سردار زین‌العابدین رضوی خرم كه در عرصه خدمت متحمل زحمات و تلاش‌هاي موثري شدند را در ماه رجب المرجب، تسليت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال براي آن مرحوم رحمت واسعه و غفران الهي و براي آن خانواده محترم صبر و شكيبايي مسئلت دارم.

سردار خرم از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس بودند که عمر پر برکت خود را در راه آرمان های نظام و انقلاب طی کرد و امروز دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدش پیوست. وی کارنامه ای پربار از خدمت و تعهد دلسوزانه نسبت به مردم و نظام اسلامی از خود در جای جای این مرز و بوم به جای گذاشت. سردار زین العابدین رضوی خرم در طول سالیان، فرماندهی سپاه شهرستان خوی، جانشینی و فرماندهی سپاه شهدای استان آذربایجان‌‌‌‌غربی، فرماندهی سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی را در کارنامه خود داشت که در نهایت با عنوان استاندار آذربایجان شرقی دار فانی را وداع گفت.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوی، درگذشت این رزمنده خستگی ناپذیر و ولایی را محضر رهبر معظم انقلاب (مدظلله العالی)، مردم شریف استان های آذربایجان غربی و شرقی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای بازماندگان آن بزرگمرد انقلابی، صبر جزیل و برای شادی روح وی، علو درجات را طلب می کند.

پیام تسلیت اعضای شورای شهر و شهردار

پيام تسليت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوی به مناسبت درگذشت استاندار آذربایجان شرقی