پایان کار چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، سیزدهم تیر ماه آخرین روز چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران بود که از روز یکشنبه ۱۱ تیر در دو بخش نمایشگاهی و کنفرانس میزبان بازدید کنندگان بود.

امین معماری مدیر فناوری و اطلاعات شهرداری خوی درباره جزئیات این نمایشگاه گفت: غرفه شهرداری خوی به منظور نمایش توانمندی ها و خدمات الکترونیکی شهرداری خوی و تعامل با مجموعه های فعال در زمینه شهر هوشمند در این رویداد مهم حضور داشت.

وی اظهار داشت: تیم حاضر شهرداری خوی در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران جلسات متعددی با فعالین این حوزه برگزار و تعاملات و تفاهم نامه های لازم را منعقد کردند.

محرم جلالی مسئول مانیتورینگ شهرداری نیز در مورد حضور در این نمایشگاه و کنفرانس گفت: بیش از ۳۰ غرفه استانداری و شهرداری از نقاط مختلف کشور در رویداد حضور داشتند و غرفه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با برگزاری کنفرانس ها، کارگاه های آموزشی زمینه آشنایی بیشتری با دستاوردهای جدید این زمینه را فراهم کردند.

وی اضافه کرد: جلسات متعددی جهت ارائه محصولات و دستاورد های بیش از ۹۰ مجموعه حاضر در این رویداد برگزار شد و تیم غرفه شهرداری خوی با حضور در این جلسات تعاملات مناسبی با این مجموعه ها داشتند و پکیج مناسبی جهت ارائه به مجموعه مدیریت شهری آماده شد.

در آخرین روز این رویداد، دکتر وحیدی وزیر کشور با حضور در غرفه شهرداری خوی، اقدامات شهرداری خوی در زمینه های اجرای طرح ملی فیبر نوری در شهر خوی، اتصال به مرکز ملی تبادلات اطلاعات GSB و اتصال به شبکه ملی اطلاعات به ایشان ارائه گردید.

چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران به میزبانی مصلی امام خمینی(ره) تهران با حضور ۱۲۰ مشارکت کننده، با تکیه به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) در خصوص اهمیت به کارگیری دستاوردهای شرکت های دانش بنیان به فعالیت سه روزه خود پایان داد.