خوی در مسیر توسعه؛

نهضت مسیرگشایی در خوی شتاب گرفت / تملک و بازگشایی دو پلاک در احمدنیا

نهضت مسیرگشایی

به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، حسن نصراله‌پور با اشاره به تداوم نهضت مسیرگشایی در خوی، افزود: با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، روند بازگشایی گره‌های ترافیکی و تحقق مطالبات چندین‌ساله شهروندان با سرعت بیشتری ادامه دارد.

وی، از اجرای موفق عملیات مسیرگشایی در احمدنیا گفت و عنوان کرد : در راستای تداوم نهضت مسیرگشایی و بازگشایی معابر شهری، دو پلاک در این محدوده تملک و مسیرگشایی شده است.

شهردار خوی ادامه داد: برای تملک این دو پلاک، نزدیک به ۲۶ میلیارد ریال غرامت از سوی شهرداری پرداخت شده و در مجموع، ۲۱۵ مترمربع از این محدوده مورد تملک و مسیرگشایی قرار گرفته است.

نصراله‌پور با بیان اینکه نهضت مسیرگشایی از ابتدای این دوره مدیریت شهری و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر آغاز شده است، تصریح کرد: امروز این حرکت جهادی با سرعت بیشتری در حال انجام است و هر روز شاهد باز شدن بخشی از گره‌های ترافیکی شهر هستیم.

وی همچنین گفت: این مسیرگشایی‌ها علاوه بر تسهیل عبور و مرور شهروندان، موجب شده است مطالبات چندین دهه مردم در مناطق مختلف شهر، یکی پس از دیگری محقق شود و بستر ایجاد شریان‌های ترافیکی جدید در شهر فراهم آید.

شهردار خوی تأکید کرد: هدف مدیریت شهری از اجرای این طرح‌ها، افزایش رفاه عمومی، کاهش بار ترافیکی، ارتقای دسترسی محلات و ایجاد سهولت بیشتر در رفت‌وآمد شهروندان است و این روند با قوت ادامه خواهد داشت.

نصراله‌پور در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری خوی با عزم جدی، برنامه‌ریزی منسجم و همراهی شورای اسلامی شهر، نهضت مسیرگشایی را تا رفع گره‌های مهم ترافیکی و پاسخ به مطالبات به‌حق مردم ادامه خواهد داد.

نهضت مسیرگشایی

نهضت مسیرگشایی در خوی شتاب گرفت / تملک و بازگشایی دو پلاک در احمدنیا