رییس شورای شهر خوی؛

نهضت آسفالت ریزی و مسیرگشایی در خوی بی سابقه بود

نهضت آسفالت و مسیرگشایی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، حمیدرضا عمرانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه که همزمان با برپایی میز خدمت و فرا رسیدن روز شوراها قرار داشت، افزود: شهر خوی دارای تاریخ کهنی است و با اتکا به فرهنگ غنی و تاریخ شهر، باغ تاریخی دلگشا با حمایت های اعضای شورای شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت و اکنون نیز مراحل پایانی آن در حال انجام است.

وی با اشاره به پروژه فاخر کمربندی شهید سلیمانی ادامه داد: اجرا و اتمام کمربندی پروژه کمربندی شهید سلیمانی یکی از بهترین، جامع ترین و بزرگترین پروژه عمران شهری محسوب می شود که در مدت دو سال به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان به پایان رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خوی اظهار داشت: این دوره از اعضای شورا با ترکریب عمرانی، فرهنگی، علمی، حقوقی، ورزشی و پزشکی تشکیل یافته و با بررسی مشکلات و انتظارات مردم، از بودجه ۱۳۰ میلیارد تومانی اکنون به بودجه ۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ رسیده ایم.

عمرانی از ایجاد کمربندی ها و خیابان های جدید در شهر خوی گفت و افزود: در راستای کاهش بار ترافیک و سهولت در رفت و آمد خودروها، کمربندی پشت دانشگاه، کمربندی پشت پارک ملت و خیابان ۳۰ متری ادامه شیخ نوایی تا جاده قطور در دست احداث بوده و با قدرت هرچه بیشتر شاهد پیشرفت فیزیکی آن هستیم.

وی با بیان اینکه تفرجگاه فنایی امسال ساماندهی می شود، بیان داشت: با توجه به مطالبات مردمی در خصوص کمبود فضای تفریحی و شهربازی در شهر خوی، شهردار جهادی با حمایت شورای اسلامی شهر امسال با نصب چرخ فلک، کارتینگ، زیپ لاین و غیره، این تفرجگاه به بزرگترین مجموعه تفریحی استان تبدیل خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خوی عنوان کرد: با سیاست گذاری اعضای شورای اسلامی شهر و اهتمام ویژه مجموعه مدیریت شهری، امروز شاهد توسعه متوازن خدمات شهر هستیم که بر همین اساس در سال گذشته سه بوستان در مناطق حاشیه شهر به بهره برداری رسید.

نهضت آسفالت و مسیرگشایی در خوی

نهضت آسفالت ریزی و مسیرگشایی در خوی بی سابقه بود