رئیس کمیسیون ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر خوی خبر داد؛

کمربندی شهید سلیمانی ایمن شد / نصب ۲ کیلومتر گاردریل حفاظتی در کمربندی شهید سلیمانی و شهید حجازی فر

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، محمد بهجتی عنوان کرد: نصب ۲ کیلومتر حفاظ ایمنی در کمربندی شهید سلیمانی و شهید حجازی فر با اعتبار نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال در راستای کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی در دست اجرا است.

وی ضمن اعلام این خبر گفت: نصب گاردریل در کمربندی شهید سلیمانی ، باعث کاهش شدت تصادفات، کنترل تردد، افزایش ضریب ایمنی در کمربندی را در پی خواهد داشت.

بهجتی در ادامه عنوان کرد: با توجه به افزایش تردد خودرو در این کمربندی ، اجرای عملیات نصب گاردریل حفاظتی در مسیر چهار بانده، بیش از پیش احساس می‌شد که این امر مهم در دستور کار مجموعه مدیریت شهری جهت تامین امنیت کاربران جاده‌ای قرار گرفت و با تلاش شبانه روزی همکاران در حال اجرا می باشد .

وی بهره برداری ترافیکی و ایمن سازی کمربندی شهید سلیمانی را از اولویت های کمیسیون ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر خوی عنوان کرد و گفت : ایمن سازی و افزایش ضریب ایمنی کمربندی های شهر با نوکوبی گاردیل ها، نصب نیوجرسی و ایمن‌سازی و آشکارسازی دور برگردان‌ها با هدف کاهش تصادفات و تلفات سوانح رانندگی از جمله اقدامات مجموعه مدیریت شهری در بحث ترافیک و حمله و نقل در سال جاری بوده است.

رئیس کمیسیون ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر خوی خاطرنشان کرد : مجموعه مدیریت شهری همچنین همزمان با اتمام نصب گاردریل ها و علائم راهنمایی و رانندگی ، بزودی روشنایی این مسیر را نیز اجرایی خواهد کرد تا در سریعترین زمان ممکن به زیر بار ترافیکی وارد شود .

بهجتی در پایان افزود : با توجه به اهمیت کمربندی شهید سلیمانی به عنوان رینک تنفس ترافیکی شهر، با آغاز به کار دوره ششم شورای اسلامی شهر خوی و سیاست گذاری های کمیسیون ترافیک شورای اسلامی، اتمام پروژه کمربندی شهید سلیمانی در دستورکار قرار گرفت که با عزم جدی مجموعه مدیریت شهری ، مسیرگشایی و تملک ، جدول گذاری ، آماده سازی و آسفالت ریزی ، نصب گاردریل و ده ها عملیات دیگر بصورت شبانه روزی در حال انجام و تا پایان فصل کاری سال جاری به بهره برداری کامل خواهد رسید.

وی در آخر از زحمات اعضای محترم دوره پنجم و مدیریت وقت شهرداری بدلیل هدف گذاری و شروع این پروژه تشکر و قدردانی نمود.