در راستای ارتقای سطح رفاه شهروندان ؛

نشست تخصصی معاون خدمات شهری شهردار خوی با مدیران واحد های تابعه

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، عصر روز گذشته جلسه مشترک معاون خدمات شهری شهرداری خوی با مسئولین نواحی پنج گانه و ستاد رفع سد معبر برگزار شد.

امین الهوردیزاده در این جلسه به اهمیت و جایگاه حوزه خدمات شهری اشاره کرد و بیان داشت: حوزه خدمات شهری خط مقدم مدیریت شهری محسوب می‌گردد که ارتقای سطح رفاه شهروندان و جلب رضایت آنان با ارائه خدمات بیشتر و مطلوبتر به شهروندان خویی مورد تاکید مدیریت شهری می‌باشد.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل گرما ضرورت دارد تا مدیران و مسئولین نواحی پنجگانه خدمات شهری نظارت مستمر بر فعالیت پیمانکاران در امورات شهری از جمله جمع آوری بموقع زباله‌ها، لایروبی انهار و جوی های آب و نظافت معابر داشته باشند.

الهوردی زاده با اشاره به لزوم تشکیل ستاد بحران در معاونت خدمات شهری تصریح کرد: در جهت ارتقاء آمادگی و اتخاذ تدابیر مناسب پیشگیرانه و احتیاطی نیاز است ستاد بحران خدمات شهری تشکیل و جلسات این ستاد بصورت مستمر برگزار گردد و آموزش کلیه نیروهای نواحی پنجگانه در این خصوص در دستور کار قرار گیرد.

معاون خدمات شهرداری خوی در خصوص کنترل حیوانات موذی و ناقل بیماری در سطح شهر نیز بیان کرد: حیوانات و جوندگانی که در سطح شهر موجب آسیب و یا انتقال بیماری به انسان می‌شود، باید بصورت ویژه کنترل گردد و فعالیت پیمانکاران نواحی در این خصوص گزارش شود.

وی همچنین به لزوم تعمیر و نگهداری کلیه ماشین آلات شهرداری اشاره داشت و گفت: با توجه به اینکه ماشین آلات از مهمترین سرمایه‌ها و بازوی عملیاتی شهرداریها محسوب می‌شود، نگهداری و آماده به کار بودن آنها تاثیر مستقیم در ارائه خدمات بهتر به شهروندان خواهد داشت.