پانزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان خوی برگزار شد ؛

محلات هدف بایستی به سمت آبادانی و توسعه حرکت کند

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، پانزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان با حضور اعضای این ستاد به ریاست فرماندار خوی در سالن شهید برگزینی شهرداری برگزار شد .

ذبیح الله کاظمی در این جلسه با اشاره به پروژه های عمرانی در مناطق هدف گفت : اداره آموزش و پرورش در سریعترین زمان ممکن نسبت به انجام مکاتبات اداری در جهت تسریع روند احداث مدرسه در باغ متولی اقدام نماید .

وی در ادامه افزود : شهرداری خوی و اداره راه و شهرسازی شهرستان همکاری های لازم در خصوص واگذاری زمین مورد نیاز به دستگاه ها جهت اجرای پروژه های عمرانی ، اهتمام ویژه داشته باشند .

فرماندار خوی از ایجاد پاسگاه انتظامی در یکی از مناطق هدف گفت و عنوان کرد : ایجاد کلانتری در منطقه مورد هدف در دستور کار ستاد قرار گیرد و نیز مکاتبات و جلسات مربوط به این موضوع نیز با رده های استانی و کشوری در اسرع وقت محیا گردد تا با حضور مستمر نیروی انتظامی در این مناطق ، شاهد آرامش بیش از بیش باشیم .

حیدر موسی پور معاون شهرسازی شهرداری خوی نیز در این جلسه تصریح کرد : شهرداری خوی آمادگی کامل در راستای ایجاد محیط آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی ، تفریحی و سایر موارد مورد نیاز در مناطق چهارگانه هدف را دارد و لذا اقدامات قابل توجهی نیز در ماه های گذشته انجام داده است .

وی در ادامه گفت : هدف از تشکیل این ستاد و عملیاتی کردن مصوبات جلسه ، صرفاً کاهش مناطق کم برخوردار بوده و نیز با اجرای پروژ های عمرانی ، شاهد ترقی و پیشرفت در این مناطق باشیم .