باز نمای آئین چند صد ساله خوی؛

قدردانی اعضای شورای اسلامی شهر خوی از مردم و اصحاب رسانه در برگزاری جشن گلاب‌گیری

گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، محمد صادق نژاد، از مسئولین و دست اندرکاران جشن گلاب‌گیری که در بخش های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، گردشگری ، بهداشت و ایمنی ، انتظامات ، پشتیبانی ، امنیت ، پذیرایی تشکر نمود و از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر در جهت ثبت ملی و بین المللی گل محمدی به نام خوی گفت .

صادق نژاد افزود : برگزاری جشنواره ها با توجه به پتانسیل هر منطقه بسیار ضروری است تا با این روش بتوانیم ظرفیت های ارزنده و والای شهر را به مردم کشور و خاورمیانه معرفی کنیم .

وی به حضور پرشور مردم در این مراسم اشاره کرد و گفت : امسال شاهد افزایش چند برابری حضور مردم در پنجمین جشن گلاب‌گیری خوی هستیم که نشان از رضایتمندی و استقبال است و در جای خود اعضای شورای اسلامی شهر نهایت قدردانی از مردم فهیم و بافرهنگ خوی را دارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر عنوان کرد: حضور پررنگ اصحاب رسانه و خبرنگاران در این جشن ، پوشش رسانه‌ای و اخبار لحظه به لحظه را در پی داشت که این یک نوع اتحاد بین رسانه و خبرنگاران با مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر است و ما نیز از حسن نیت و به جا آوردن رسالت اصلی اصحاب رسانه صمیمانه قدردانی می کنیم .