خادم عزاداران حسینی هستیم؛

فعالیت شبانه روزی پاکبانان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، امین الهوردی زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش اظهارداشت: خداوند را شاکر هستیم که هر ساله حضور و مشارکت مردم در مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بیشتر می‌شود و در همین راستا فعالیت مجموعه شهرداری نیز بیش از پیش می‌شود.

وی افزود: شهرداری خوی در روزهای تاسوعا و عاشورا در حال خدمت‌رسانی در سطح شهر بوده است و نیروهای خدماتی در ایام محرم تمام تلاش خود را برای پاکیزگی شهر انجام دادند.

معاون خدمات شهری بیان کرد: امسال سعی شد در مجاورت تمام هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی ، پاکبانان شهر در چند شیفت حضور داشته باشند و همواره و به طور لحظه‌ای به نظافت شهر مشغول بودند تا شهر همچون همیشه پاکیزه بماند.

وی در ادامه تصریح کرد : همچنین تمامی نیروهای نواحی پنج گانه شهرداری خوی در این ایام اقدام به شستشوی مسیرهای عزاداری ، لایروبی کانالهای مسیر عزاداری و نیز توزیع کیسه زباله به موکبها نمودند.

الهوردی زاده با اشاره به برنامه هئیت‌های مذهبی برای شب شام غریبان خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن شام غریبان و پخش نذری از سوی عزاداران، از شهروندان فهیم خواستاریم جهت رعایت حال پاکبانان و به منظور حفظ نظافت معابر عمومی و فرعی همکاری های لازم را به عمل آورند .