فراخوان جذب سرمایه گذار مجتمع تجاری – خدماتی نوبت چهارم

دانلود فایل کامل فراخوان جذب سرمایه گذار مجتمع تجاری – خدماتی نوبت چهارم

فراخوان جذب سرمایه گذار مجتمع تجاری – خدماتی نوبت چهارم         

                                                                                                                          

شهرداری خوی در نظر دارد در راستای تحقق اهداف توسعه شهری ، رفع نیازمندی های شهروندان و نیز ایجاد درآمد پایدار با استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی پس از شناسایی و ارزیابی سرمایه گذاران نسبت به اجرایی نمودن فرصت سرمایه گذاری مجتمع تجاری – خدماتی شهرداری خوی طبق مصوبه شورای اسلامی شهر به شماره ۱۳۶مورخه ۲۸/۰۴/۱۴۰۲ به صورت مشارکت مدنی اقدام نماید. لذا با استناد به آیین نامه مالی سرمایه گذاری از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای صلاحیت در این خصوص دعوت بعمل می آید تا پیشنهادات خود را تا روز دوشنبه مورخه ۲۳/۰۹/۱۴۰۲ به دبیرخانه شهرداری خوی واقع در بلوار شیخ نوایی ساختمان مرکزی شهرداری طبقه همکف تحویل نمایند. شرکت‌ کنندگان با ارائه‌ اسناد و مدارك لازم اولاً نسبت‌ به‌ اثبات توانمندی‌ خویش‌ برای‌ انجام پروژه حاضر اقدام وثانیاً شهرداری‌ پس‌ از احراز توانمندی‌، طرح ها و پیشنهادات واصله‌ را بررسی‌ و شریک‌ واجد شرایط‌ را انتخاب خواهد نمود. نشانی‌ محل‌ اجرای‌ پروژه: خوی-بلوار مطهری –محل فعلی سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری خوی   
– در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال در اسناد فراخوان و نحوه ثبت نام خواهشمند است از طریق مراجعه حضوری به آدرس : بلوار شیخ نوایی ، شهرداری مرکزی ، واحد سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و یا تماس تلفنی با مدیریت سرمایه­گذاری و مشارکت های مردمی ۰۴۴۳۶۳۳۰۰۰۳ اقدام نمایید.

شرایط متقاضیان :

۱- دارا بودن توانمندی مالی و فنی جهت اجرای موضوع مشارکت

۲- داشتن حسن سابقه در موارد مشابه

مدارک  لازم :

۱-تصویر اساسنامه و آخرین روزنامه رسمی

۲- ارائه مستندات لازم مربوط به سرمایه گذاری های انجام شده در این خصوص یا هرگونه اسناد که بیانگر توان سرمایه گذار در این رابطه باشد.

۳- ارائه  مستندات لازم مربوط به دارا بودن توان مالی

۴- ارائه مستندات لازم مربوط به دارا بودن توان فنی و تجربه مشابه مرتبط با موضوع

۵- ارایه پیشنهادات لازم در خصوص نحوه مشارکت و سرمایه گذاری متناسب با شهر خوی

                           

                                                                                                            حسن نصراله پور – شهردار خوی

 

 

دفترچه   راهنمای

 شرکت در فراخوان طرح های سرمایه گذاری شهرداری خوی

آبان ۱۴۰۲

به متقاضیان توصیه می شود  ضمن  مطالعه  دقیق  مطالب این دفترچه  ،

 فرم های مربوطه  را  بدون قلم خوردگی تکمیل نمایند.

 

مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری خوی

عنوان

صفحه

فهرست اسناد فراخوان

۱

راهنمای شرکت در فراخوان

۲

شرایط عمومی

۳

شرایط اختصاصی

۴

برگه نحوه قرارگیری اسناد فراخوان

۵

فرم مشخصات متقاضی

۶

فرم آورده طرفین (قیمت های پایه)

۷

فرم پیشنهاد قیمت و درصد سهم الشرکه فراخوان

۸

 

تمامی اسناد بصورت امضاء شده در پاکات مربوطه گذاشته و پاکت های الف ؛ ب ، ج در داخل پاکت بزرگ قرار گیرد.ذکر نام پیشنهاد دهنده و موضوع فراخوان بر روی کلیه پاکات الزامی است

 

 

ضمن سپاسگزاری از حضورتان در فراخوان عمومی فرصت­ سرمایه گذاری این شهرداری، خواهشمند است موارد زیر را به دقت مطالعه فرموده و مطابق راهنمایی انجام یافته نسبت به تکمیل مدارک و ثبت نام در فراخوان اقدام فرمایید.

  • کلیه اسناد فراخوان خصوصاً شرایط عمومی و اختصاصی فرصت سرمایه­گذاری را دقیقاً مطالعه نموده و در صورت احراز شرایط نسبت به حضور در فراخوان اقدام نمایید.

تبصره: متقاضیانی که شرایط مندرج در فراخوان را نداشته باشند در مرحله رسیدگی، از فراخوان حذف خواهند شد.

  • در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال در اسناد فراخوان و نحوه ثبت نام خواهشمند است از طریق مراجعه حضوری به آدرس : بلوار شیخ نوایی ، شهرداری مرکزی ، واحد سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و یا تماس تلفنی با مدیریت سرمایه­گذاری و مشارکت های مردمی ۰۴۴۳۶۳۳۰۰۰۳ اقدام نمایید.
  • مدارک درخواستی را به شرح این فراخوان  حداکثر تا تاریخ ۲۳/۰۹/۱۴۰۲در پاکت سربسته قرار داده و به دبیرخانه شهرداری خوی واقع در بلوار شیخ نوایی ، جنب اداره تامین اجتماعی ، شهرداری مرکزی تحویل داده و شماره ثبت دریافت نمایید. اشخاصی که در مهلت تعیین شده موفق به دریافت شماره ثبت نشوند از حضور در فراخوان منع خواهند شد. مدارک تحویلی مسترد نخواهد شد.
  • پاکت های حاوی پیشنهادات رسیده در کمیته فنی بازرگانی سرمایه گذاری ارزیابی و پس از تایید و تصویب توسط کمیسیون معاملات شهرداری گشایش یافته که نتیجه متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

راهنمای شرکت در فراخوان طرح های سرمایه گذاری شهرداری خوی –آبان ۱۴۰۲

 

شرايط عمومي شركت در فراخوان :

 

   به منظور توسعه و تشويق سرمايه گذاري و مشاركت اشخاص حقيقي و حقوقي در طرح هاي توسعه و عمران شهري مصوب جلسه شماره ۱۳۶ شوراي محترم اسلامي شهرخوی  ۲۸/۰۴/۱۴۰۲شهرداري خوی در نظر دارد: برای پروژه زیر از طريق فراخوان عمومي با شیوه های مختلف سرمایه گذاری متقاضیان مشارکت را جذب  نماید.

ردیف

نام پروه مشارکتی

۱

مجتمع تجاری –خدماتی شهرداری خوی (محل فعلی سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری )

 

 

لذا متقاضيان مي توانند طرح پیشنهادی خود را در خصوص این آگهی و سایر پیشنهادها و ایده های  قابل اجرای سرمایه گذاری به همراه آنالیز هزینه و درآمد ، توانمندی مالی ، رزومه کاری و سهم الشرکه پیشنهادی برای شهرداری را به دبیرخانه شهرداری خوی واقع در بلوار شیخ نوایی ، دبیرخانه ساختمان مرکزی شهرداری خوی تحویل و رسید دریافت نمایند.

تاريخ آخرين مهلت ارسال مدارك : پايان وقت اداري روز۲۳/۰۹/ ۱۴۰۲ و گشایش پیشنهاد ها ۲۷/۰۹/۱۴۰۲

  • شمول لایحه قانونی منع مداخله كاركنان دولت در معاملات دولتي و كشوري مصوب ۲۲/۱۰/۱۳۳۷ در اين فراخوان ساري و جاري است.
  • اشخاص حقيقي و حقوقي بايد علاوه بر دارا بودن كليه توانايي هاي لازم ، منع قانوني براي عقد قرارداد مربوطه نداشته باشند.
  • اشخاص حقوقي(شركت ها) بايد داراي آگهی تاسیس، اساسنامه مصوب و ثبت شده و کلیه آگهی های تصمیمات و تغییرات بعدی تاکنون و مندرج در روزنامه رسمی باشند و موضوع فعاليت آن­ها با عنوان فراخوان سرمايه گذاري و قرارداد هم خواني داشته باشد. تشخيص اين امر بر عهده كميسيون بازگشايي پاكت های فراخوان خواهد بود.
  • درخصوص شركت كنندگان در فراخوان بايد ملائت مالي و توانايي و صلاحيت انجام كار توسط ايشان ، براي شهرداري محرز و بلاترديد باشد.
  • با توجه به اين كه تامين مالي پروژه موضوع فراخوان ، از سوي سرمايه گذار خواهد بود ، لذا در اولويت اول ، توانمندي مالي شخص حقیقی یا حقوقی متقاضي بررسي و احراز خواهد شد.
  • شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار است.
  • صرف شرکت در فراخوان به منزله ایجاد حق نسبت به متقاضی نخواهد بود و نتیجه فراخوان پس از تشریفات قانونی به برنده اعلام خواهد شد.
  • شهرداری ملزم نیست به پیشنهادات مبهم و مشروط ، بدون مدارک درخواستی و بعد از انقضاء مدت آگهی ترتیب اثر دهد.
  • سرمایه گذار تایید می نماید با شرکت در فراخوان کلیه مفاد قرارداد و ضمائم آن و اسناد فراخوان را مطالعه و قبول نموده است.

تاريخ چاپ آگهی در روزنامه رسمی و محلی : نوبت اول روز  /مهرماه ۱۴۰۲

و درگاه اینترنتی شهرداری خوی به نشانی:WWW.KHOY.IR

 

 

 

 

شرايط اختصاصی شركت در فراخوان پروژه های سرمایه گذاری :

  • در صورتی که سرمایه گذار شرکت خارجی باشد می بایست نسبت به ارائه اساسنامه و همچنین صاحبان امضای مجاز شرکت در قبال تعهدات قراردادی بصورت ترجمه شده و کامل توسط دارالترجمه رسمی اقدام و ارائه نماید.
  • شرکت ها یا اتباع خارجی متقاضی شرکت در فراخوان می بایست نسبت به ارائه مجوزهای قانونی اعم از ماده ۶ قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذار خارجی اقدام نمایند. بدیهی است شهرداری مساعدت های لازم در خصوص صدور مکاتبات را بعمل خواهد آورد.
  • در صورتی که متقاضی سرمایه گذاری شریک خارجی باشد بایستی با مشارکت سرمایه گذار داخلی و بصورت کنسرسیوم پیشنهاد قیمت نماید(حداکثر سهم سرمایه گذار خارجی در کنسرسیوم معادل ۴۹% خواهد بود).
  • مبلغ تضمین سپرده شرکت در فرآیند ارجاع کار ( فراخوان) به استناد آیین نامه تضمین معاملات مشارکت عمومی – خصوصی معادل ۵۱۱/۷۲۱/۵۰۴/۳۱ ریال بوده که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی و یا واریز نقدی به حساب سپرده شهرداری خوی به شماره ۳۰۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۵۶۲۹۱۷۰۰۰۸    IRنزد بانک ملی شعبه مرکزی خیابان انقلاب  صورت گرفته و در پاکت الف قرار گیرد. بدیهی است به محض عقد قرارداد و ارائه تضمین حسن انجام تعهدات برابر بند ذیل ضمانت حاضر آزاد خواهد شد.
  • مبلغ تضمین حسن انجام عملیات اجرایی پروژه نیز طبق (آیین نامه تضمین معاملات مشارکت عمومی – خصوصی) (شیوه نامه سرمایه گذاری) تعیین می گردد که بصورت نقدی یا ضمانت نامه بانکی معتبر ظرف مدت یک هفته پس از برنده شدن در فراخوان و قبل از عقد قرارداد از سوی سرمایه گذار به حساب سپرده شهرداری خوی به شماره ۳۰۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۵۶۲۹۱۷۰۰۰۸ IRنزد بانک ملی شعبه مرکزی خیابان انقلاب تسلیم خواهد شد که تا پایان عملیات اجرای پروژه و ایفای تعهدات سرمایه گذار نزد شهرداری بلوکه خواهد گردید.
  • از بین شرکت کنندگان، برنده فراخوان شخصیت حقیقی یا حقوقی خواهد بود که بیشترین درصد مشارکت در پروژه برای شهرداری را پیشنهاد نماید.
  • در صورت امتناع سرمایه گذار پس از برنده شدن در فراخوان از عقد قرارداد ظرف مدت یک ماه ضمانت شرکت درفراخوان موضوع بند ۴ به نفع شهرداری ضبط خواهد گردید و نسبت به عقد قرارداد با برنده دوم اقدام خواهد شد.
  • در شرایط یکسان از نظر ارزیابی نهایی برای شرکت کنندگان، شرکت های دانش بنیان در اولویت خواهد بود.
  • آورده شهرداری در فراخوان به صورت ثابت لحاظ گردیده و آورده مورد نیاز سرمایه گذار بصورت پیشنهادی تهیه شده و متقاضیان می توانند با ارائه قیمت های برآوردی خود و تکمیل جداول هزینه های پیوست نهایتاً در صد پیشنهادی را اعلام نمایند. (بدون تغییر در آورده شهرداری)
  • آورده شهرداری در پروژه های سرمایه گذاری بصورت BOT – BOLT در اختیار گذاشتن محل نصب دستگاه ها و سخت افزارها جهت اجرای موضوع مشارکت و صدور مجوزهای لازم (مجوزهای مربوط به شهرداری ) خواهد بود.
  • آورده شهرداری در پروژه های سرمایه گذاری بصورت مشارکت مدنی بصورت عرصه آزاد سازی شده پروژه و عوارض پروانه ساختمان می باشد و همچنین هزینه های ساخت ، طراحی و نظارت و سایر هزینه های پروانه (مراجع غیر از شهرداری اعم از بیمه ، نظام مهندسی و غیره) جزء آورده سرمایه گذار خواهد بود.

نحوه تنظیم و قرارگیری اسناد شركت در فراخوان :

الف)محتواي پاكت «الف» فراخوان :

– ضمانت شرکت در فرایند ارجاع کار ( برابر آیین نامه تضمینات عمومی خصوصی) مطابق بند ۴ شرایط اختصاصی اسناد فراخوان)

ب) محتواي پاكت «ب» فراخوان :

  • مدارک :

اشخاص حقوقی

اشخاص حقیقی

–  كپي مصدق اساسنامه شركت

–  كپي مصدق آگهي تاسيس

–  كپي مصدق آخرين تغييرات مندرج در روزنامه رسمي

–  كپي مصدق صفحه اول شناسنامه و كارت ملي مديرعامل و صاحبان اصلی امضاء مجاز

– کپی مصدق شناسنامه از صفحه اول

– کپی مصدق کارت ملی

–  کپی پایان خدمت

 

  • آگهی فراخوان مهر و امضاء شده (قابل دریافت از سایت شهرداری خوی)
  • فرم مشخصات متقاضی فراخوان مهر و امضاء شده
  • راهنمای شرکت در فراخوان ، شرایط عمومی و خصوصی شرکت در فراخوان مهر و امضاء شده
  • برگه قیمت های پایه ( جداول شماره یک و دو )

ج) محتوای پاکت «ج»  فراخوان:

  • برگه پیشنهاد قیمت و درصد مشارکت سهم شهرداری

هر ۳ پاکت را در داخل پاکت بزرگ قرار داده و  روی آن عبارت ( پاکت فراخوان پروژه ……………………..  و نام متقاضی ……………………………….)  را نوشته و قبل از اتمام مهلت فراخوان به دبیرخانه شهرداری خوی تحویل داده و شماره ثبت دریافت فرمایید.

فرم مشخصات  متقاضی فراخوان عمومی سرمایه­گذاری

حقوقی:

نام شرکت:…………………………………….. نام مدیرعامل:……………………………………………. شماره ثبت:……………………..

نوع فعالیت شرکت:………………………………… صاحبان مجاز حق امضاء برابر آخرین تغییرات:…………………………………

حقیقی:

نام:……………………..  نام خانوادگی:…………………….. شماره کارت ملی:………………………….. صادره:…………….

آدرس دقیق پستی:……………………………………………………………………………………………………………………..

تلفن: …………………

فاکس: …………………

ایمیل: …………………

وب سایت: …………………

اینجانب ……………………….. با توجه به سوابق فعالیت اعلامی در صفحه ۴ این دفترچه برابر مستندات پیوستی و آگاهی کامل از متن فراخوان سرمایه گذاری شهرداری خوی و تایید کلیه مندرجات این دفترچه برای شرکت در طرح سرمایه گذاری اجرای مجتمع تجاری –خدماتی آگهی فراخوان سرمایه گذاری آبان ۱۴۰۲ شهرداری خوی مشارکت می نمایم.

سوابق:

ذکرگزیده­ای از سوابق و رزومه کاری:

 

 

 

 

نام و نام خانوادگی:                      عنوان مسئولیت در شرکت:                                         محل امضا و  تاریخ

آورده های طرفین(پایه) درخصوص پروژه مجتمع تجاری – خدماتی ( طبق نظریه کارشناسان رسمی دادگستری )

جدول شماره یک: (آورده شهرداری طبق نظریه کارشناسان رسمی دادگستری)

ردیف

عنوان طرح

مساحت عرصه

ارزش هرمترمربع (ریال)

ارزش کل عرصه محل طرح(ریال)

هزینه عوارض صدور پروانه ساختمانی

جمع کل آورده ها

۱

مجتمع تجاری خدماتی

۱۶۵۳ مترمربع

–            ریال

۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱۰۰/۱ریال

۰۹۷/۱۵۱/۷۲۲/۱۱۴ریال

۰۹۷/۱۵۱/۷۲۲/۲۱۴/۱ ریال

آورده شهرداری : ۰۹۷/۱۵۱/۷۲۲/۲۱۴/۱ ریال

درصد پایه شهرداری :

فرم پیشنهاد  قیمت و درصد سهم الشرکه در خصوص پروژه مجتمع تجاری – خدماتی

جدول شماره دو : (قیمت های پیشنهادی آورده سرمایه گذار)

ردیف

۱

۲

۳

۴

۵

۶

۷

۸

۹

عنوان طرح

مساحت کل زیربنا

هزینه احداث

هزینه احداث کل پروژه (ریال)

هزینه نظام مهندسی طراحی و تهیه نقشه اجرایی

هزینه بیمه

 

 

کل آورده سرمایه گذار

۱

 

 

 

 

 

 

 

 

ریال

۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۳

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۴

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۶

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۷

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جمع

 

 

 

 

 

 

 

 

آورده نهایی سرمایه گذار

ریال ریال

 

جدول شماره سه :  (درصد پیشنهادی سرمایه گذار جهت مشارکت)

 

 

شهرداری

سرمایه گذار (پیشنهادی)

جمع کل سرمایه گذاری

آورده های(ریالی)

۰۹۷/۱۵۱/۷۲۲/۲۱۴/۱ ریال

ریال

ریال

درصد سهم الشرکه

 

 

۱۰۰

سهم الشرکه مربوط به شهرداری…..%

 

 

ارائه قیمت  و درصد پیشنهادی بدون تکمیل جدول شماره۳ فاقد اعتبار بوده و پیشنهادات مذکور از روند ارزیابی خارج خواهد شد.

 

از  مشارکت  شما در  فراخوان طرح های  سرمایه گذاری  شهرداری  خوی  سپاسگزاریم

 

 

 

 

 

 

 

شهرداری خوی

بسته مشارکتی( فرصت سرمایه گذاری) مربوط به شهرداری خوی

مدیریت سرمایه گذاری ومشارکت های مردمی

 

مجتمع تجاری خدماتی وکلاء

 

 

منطقه یک

نام پروژه :

منطقه یا سازمان مربوطه :

با توجه به استقرار محل در موقعیت عالی شهری و دسترسی به ادارات دادگستری ، راه و شهرسازی ، نظام مهندسی ، جهاد کشاورزی و… مجتمع تجاری و خدماتی به عنوان بهترین مورد سرمایه گذاری در راستای رفع نیازمندی های شهروندان و نیز دارای توجیه اقتصادی با ظرفیت بسیار بالای سرمایه گذاری و بازگشت سریع سرمایه   می باشد.

امضاء مدیر سرمایه گذاری

                                                                                                                                  

ضرورت پروژه و ویژگی های آن(کلیات) :

 

 

 

کروکی ملک با ابعاد و مساحت :                                                                                                                      

شمالاّ :     در چهار قسمت اول دیوار به دیوار بطول ۶۵/۱۰ متربه ۵۰۶۳ اصلی دوم دیوار به دیوار بطول ۱۱/۱۰ متر به۵۰۶۳ اصلی سوم دیوار به دیوار به طول ۵۰/۲۱ متر به۵۰۶۳ اصلی چهارم دیوار به دیوار بطول ۸۵/۰ متر به ۵۰۶۳ اصلی                        

شرقاّ    ۴۰/۴۷                         درب و دیوار به شارع

جنوباّ :    در دو قسمت اول درب و دیوار بطول ۹۰/۳۳ به شارع دوم پخی است بطول ۳ متر به شارع

غرباّ                            درب و دیوار بطول ۴۸ متر به شارع

مساحت عرصه :   ۱۶۵۳              مترمربع

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آدرس دقیق محل اجرای پروژه : بلوار مطهری ، محل فعلی سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری شهرداری خوی

 

 

ملک مورد نظر با پلاک ثبتی ۵۲۸۵ اصلی از بخش دو خوی و به مساحت ۱۶۵۳ متر مربع دارای سند ششدانگ مالکیت بنام شهرداری خوی می باشد.

امضاء مسئول املاک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظریه طرح وگذربندی:

 

 

ضوابط موجود

ضوابط پیشنهادی

 

 

 

جدول سطح و سطوح وکاربری های پیشنهادی پروژه : کاربری تجاری – خدماتی به استناد تصمیم کمیسیون ماده ۵

ردیف

مساحت کل طبقه

درصد اشغال

نوع کاربری

۳-

۱۶۵۳ متر مربع

۱۰۰%

پارکینگ و انباری

۲-

۱۶۵۳ متر مربع

۱۰۰%

پارکینگ و انباری

۱-

۱۶۵۳ متر مربع

۱۰۰%

پارکینگ و انباری

همکف

۸/ ۱۴۸۷متر مربع

۹۰%

تجاری

نیم طبقه

۴۹۶ متر مربع

۳۳%

انباری تجاری

۱

۸/۹۹۱ متر مربع

۶۰%

تجاری – خدماتی

۲

۸/۹۹۱ متر مربع

۶۰%

تجاری – خدماتی

۳

۸/۹۹۱ متر مربع

۶۰%

تجاری – خدماتی

۴

۸/۹۹۱ متر مربع

۶۰%

تجاری – خدماتی

۵

۸/۹۹۱ متر مربع

۶۰%

تجاری – خدماتی

جمع

۷/۱۲۳۹۷مربع

۳۹۰%

 

                                                                                                                                              امضاء کنترل ضوابط

آورده سرمایه گذار(مشارکت کننده):

ردیف

نوع آورده

مقدار

ارزش واحد(ریالی)

ارزش کل(ريال)

۱

احداث

۷۰/۱۲۳۹۷ متر مربع

جمــــــــع کــــــل

ریال

امضاء عمران وشهرسازی شهرداری

آورده شهرداری :

ردیف

نوع آورده

مقدار

ارزش واحد(ريالی)

ارزش کل(ريال)

شماره وتاریخ نظریه هیئت کارشناسی رسمی

۱

زمین

۱۶۵۳ مترمربع

۷۴۵/۴۵۶/۶۶۵ریال ریال

۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱۰۰/۱ریال

۵۰۰۲/۱۴۰۲/و

۱۸/۰۳/۱۴۰۲

۲

مجوز های مربوطه

۷۰/۱۲۳۹۷متر مربع

 

ریال

مطابق گزارش واحد در آمد شهرداری

 

 

 

 

 

 

جمــــــع کـــــــل

 

ریال

ریال

امضاء مسئول درآمد شهرداری

جمع کل آورده طرفین:

درصدآورده ها وسهم الشرکه های طرفین:

عنوان

شهرداری

سرمایه گذار

جمع

درصدآورده

 

 

۱۰۰%

درصدسهم الشرکه

 

 

۱۰۰%

نکته: ارائه قیمت و درصد پیشنهادی بدون تکمیل جدول فوق فاقد اعتبار بوده و پیشنهادات مذکور از روند ارزیابی و بررسی خارج خواهد شد.

                                                                                               امضاء شهردار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ضمائم:                                                                                                                                                                                                      ۱- تصویر سندمالکیت              ۲- تصویررای مصوبه شورای اسلامی شهر             ۳- تصویر مصوبه هیات عالی سرمایه گذاری