#طرح ضربتی

طرح ضربتی ساماندهی و جمع آوری وانت های میوه فروش میدان ورودی روستای بدل آباد

طرح ضربتی ساماندهی و جمع آوری وانت های میوه فروش میدان ورودی روستای بدل آباد

شهردار خوی از اجرای طرح ضربتی ساماندهی و جمع آوری وانت بار های میوه فروش میدان ورودی روستای بدل آباد خبر داد .

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، حسن نصراله پور شهردار خوی در تشریح این خبر گفت : طرح نگهداشت شهری در راستای بهینه سازی خدمات و ایجاد فضای مناسب شهری در حوزه های مختلف جزو اولویت های مجموعه مدیریت شهری می‌باشد.

وی اضافه کرد : متأسفانه در ماه های گذشته ، وجود وانت های میوه فروش و پارک غیرقانونی و غیراصولی آنها در میدان ورودی روستای بدل آباد ، ترافیک سنگین و نابسامانی هایی را در میدان به وجود آورده بود .

شهردار خوی افزود : طرح ضربتی ساماندهی و جمع آوری وانت بارهای میوه و تره بار فروش در میدان بدل آباد که قبلاً نیز طی دو اطلاعیه مبنی بر جمع آوری وانت بارهای میوه به اطلاع همگان رسیده بود ، توسط همکاران ما در معاونت خدمات شهری اجرایی شد .

نصراله پور تاکید کرد: در این طرح ، وانت بارهای مذکور با همکاری فرماندهی انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان و نیز ستاد رفع سد معبر شهرداری خوی در راستای ایجاد آرامش و رفع ترافیک شهری جمع آوری و به طور کامل مرتفع گردید .

شهردار خوی در پایان خاطرنشان کرد : مردم عزیز و با فرهنگ شهر خوی بدانند که شهرداری خوی با توان صددرصدی خود ، در تمام نقاط شهر نسبت به ایجاد فضای آرامش و محیطی سالم برای خانواده ها تلاش خواهد کرد .