صدور پیام مشترک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار خوی

صدور پیام مشترک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار خوی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس و دعوت از همشریان عزیز برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دکتر مرتضی شهسوار رییس شورای اسلامی شهر و مهندس حسن نصراله پور شهردار خوی با تاکید بر اهمیت مساله “فلسطین” برای مسلمانان جهان پیامی را به مناسبت فرا رسیدن این روز صادر کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات شوراي اسلامي شهر و شهرداری خوی ؛ متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

روز قدس یادآور تصمیم هوشمندانه و مدبرانه و از ابتکارات بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در ترسیم خطوط فکری و مبانی اعتقادی و فرهنگی جمهوری اسلامی برای حمایت از مظلومان عالم به‌ویژه مردم فلسطین مظلوم و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

گرامیداشت روز جهانی قدس، نه تنها حرکت در همان مسیر حق مدارانه اولیای الهی است بلکه یک جهاد و تکلیف دینی به شمار می‌رود؛ همه ملت باید فریاد اعتراض خود را بلند کنند و ملت مظلوم فلسطین را یاری رسانند.

در همین راستا اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوی و مجموعه همکاران مدیریت شهری نیز دوشادوش همشهریان روزه دار با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن دعوت از همشهریان عزیز جهت شرکت در این راهپیمایی، حمایت خود را از ستمدیدگان عالم فریاد خواهند زد.

چراغ حیات ملت های آزاده جهان همواره پرفروغ باد.

مرتضی شهسوار

رییس شورای اسلامی شهر

حسن نصراله پور

شهردار خوی