به همت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی ؛

صدور و تمدید ۳۴۴ پروانه فعالیت و بهره‌برداری ناوگان عمومی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، غلامحسین رمضان زاده در تشریح عملکرد یک ماهه این سازمان عنوان کرد : با فرا رسیدن ایام اربعین و تجمع بین‌المللی شیعیان جهان ، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی طی مراسمی تعداد ۲۳ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جهت جابجایی زائران به مرزهای مهران و تمرچین اعزام کرد .

وی از سایر اقدامات این سازمان گفت و افزود : برگزاری جلسات هماهنگی جهت ارائه سرویس مدارس سال تحصیلی جدید با پیمانکاران ، مسئولین راهنمایی و رانندگی و آموزش و پرورش ، واگذاری دفتر به انجمن شرکت های مسافربری شمال استان در ترمینال شهید درستی و نیز تحویل یک دستگاه اتوبوس بازسازی شده از شرکت گواه تبریز و معرفی یک دستگاه جدید دیگر به این شرکت از جمله اقدامات این سازمان می باشد .

رمضان زاده ادامه داد : طی یک ماه گذشته تعداد یک هزار و ۱۶۶ برگه معاینه فنی بنزینی و دوگانه چشمی در مرکز معاینه فنی به خودروهای سبک بصورت دو شیفته ارائه و صادر گردیده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی همچنین خاطرنشان کرد: ثبت نام ۵ دستگاه تاکسی در سامانه نوسازی ناوگان حمل و نقل ، تمدید پروانه بهره‌برداری ۴۵ فقره تاکسی ، ۱۹۷ فقره وانت بار ، ۵ فقره اتوبوس ، ۳ فقره مینی بوس و نیز صدور پروانه بهره‌برداری ۱۲ فقره وانت بار و تمدید ۸۷ فقره پروانه فعالیت تاکسی و تاکسی تلفنی را نیز می‌توان از اقدامات این سازمان برشمرد .

غلامحسین رمضان زاده در پایان مطرح کرد : ارائه خدمات پارکینگ عمومی و توسعه فضای مورد نیاز در جهت ارائه خدمات به مسافرین خارج از کشور و آماده نگه داشتن فضای مورد نیاز در جهت ارائه خدمات به زائرین در سفر به عتبات عالیات نیز از اقدامات دائمی این سازمان محسوب می‌شود.