شهردار خوی خبر داد؛

شهر خوی صاحب دو ایستگاه آتش نشانی جدید می شود

کلنگ زنی دو ایستگاه جدید آتش نشانی / خرید دو دستگاه خودروی عملیاتی برای آتش نشانی خوی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، حسن نصراله پور در مراسم گرامیداشت هفته آتش نشانی ضمن قدردانی از تلاش‌های آتش نشانان گفت : خوشبختانه امروز ، سازمان آتش نشانی خوی در شمالغرب کشور جزو برترین سازمان ها محسوب می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد : امروز شاهد صدور گواهینامه معتبر و مختلف از خود آتش نشانی خوی هستیم اما زمانی بود که چشم ما به دست سایر شهرستان ها و استان بود تا گواهینامه ها را صادر و یا در دوره ای شرکت نماییم.

شهردار خوی در ادامه تصریح کرد : هر قدمی که برمی‌داریم با سیاست گذاری و حمایت های شورای اسلامی است و این را در مدیریت شهری هر روز شاهد هستیم که تحولاتی ایجاد می‌شود.

نصراله پور با اشاره به حمایت شورای اسلامی شهر خوی از سازمان آتش نشانی عنوان کرد: با حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر تا پایان سال جاری ، کلنگ ساخت دو ساختمان ایستگاه آتش نشانی در شهر خوی به زمین زده خواهد شد تا به مجموعه ایستگاه های خوی اضافه شود .

شهردار خوی همچنین اظهار داشت :با توجه به نیاز این سازمان ، دستورات لازم را صادر نمودیم تا پایان سال جاری، دو خودرو عملیاتی آتش نشانی خریداری و به مجموعه سازمان آتش نشانی شهرداری خوی اضافه شود.

شهردار خوی

شهر خوی صاحب دو ایستگاه آتش نشانی جدید می شود