شهردار خوی در گفت و گوی تلفنی با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، روز معلم را تبریک گفت

پیام تلفنی

به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، در این گفت‌وگوی تلفنی، شهردار خوی ضمن ابراز قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی معلمان در تربیت نسلی مؤمن، دانش‌دوست و آینده‌ساز، بر نقش مهم معلمان در پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تأکید کرد.

وی افزود: ما در شهرداری خوی، بر اهمیت آموزش و پرورش و جایگاه والای معلمان واقفیم و قصد داریم در راستای ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش، تعامل و همکاری بیشتری با این مجموعه برقرار کنیم.

از سوی دیگر، علی اکبر صمیمی ضمن تشکر از تبریکات شهردار خوی، بر اهمیت وحدت و همکاری هماهنگ دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه و تعمیق جایگاه آموزش در جامعه تأکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: همکاری نزدیک و مستمر میان اداره‌کل آموزش و پرورش و شهرداری‌ها، نقش مؤثری در بهبود وضعیت تعلیم و تربیت دارد و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، شاهد تحولات مثبتی در سطح منطقه باشیم.

در این تماس تلفنی، طرفین بر تعمیق و گسترش هر چه بیشتر تعاملات و همکاری‌های مشترک در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و توسعه زیرساخت‌های آموزشی تأکید کردند و در جهت کلی، آینده‌ای پرامید و پربار برای نظام آموزش و پرورش منطقه، ابراز امیدواری نمودند.

شهرداری خوی

شهردار خوی در گفت و گوی تلفنی با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، روز معلم را تبریک گفت