ایام دهه فجر

شهردار خوی: اجرای مراسم های باشکوه نور افشانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مهندس نصرالله پور در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی از اجرای مراسم نورافشانی به مناسبت ۲۲ بهمن ماه خبر داد.

شهردار خوی اظهار داشت :ایام دهه فجر ایام مبارکی است که یادآور بزرگترین رویداد تاریخی نیم قرن اخیر جهان و تغییر نظام ستمشاهی پس از قرن های طولانی به حاکمیت اسلام و حکومت مردم بر مردم است.

مهندس نصراله پور افزود: هر سال شهرداری خوی ویژه برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی و در ایام دهه فجر اجرا میکند امسال نیز برنامه‌های متنوع و مختلفی را برنامه‌ریزی کرده بود که بخشی از این اقدامات به دلیل وقوع زلزله و تغییر خدمات شهرداری به شکل مدیریت بحران اجرا نشد ولی برنامه‌های جدیدی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار خوی گفت: اجرای برنامه‌های مفرح شاد برای کودکان و خانواده‌ها در کمپ‌های اقامت موقت ، توزیع بسته های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان اجرای برنامه های موسیقی برای شاد سازی فضای کمپ‌ها فضاسازی شهری و نصب طرح های مختلف در سازه‌های تبلیغات شهری ، نصب پیام های متعدد الهام بخش از اقداماتی بود که از سوی شهرداری اقدام شد.

وی تاکید کرد اجرای مراسم نورافشانی در دو نقطه از سطح شهر به صورت گسترده با حضور معاون استاندار ،امام جمعه ،فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری انجام شد.

وی افزود: اجرای برنامه موسیقی مسابقه ویژه کودکان و خانواده ها و مراسم نورافشانی در کمپ اسکان موقت پایانه شهید درستی و کمپ اقامت موقت ورزشگاه کوی ولیعصر از سوی شهرداری برگزار شد و فضای متفاوت و مفرحی را برای خانواده ها خلق کرد.