به جهت برگزاری انتخابات پرشور صادر شد؛

دعوت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، در متن این بیانیه آمده است؛

بسمه تعالی»
مقام معظم رهبری:

هرچه انتخابات پرشورتر باشد، عظمت ملت ایران بیشتر در چشم مخالفان و دشمنانش دیده خواهد شد.

حیات تابناک و پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از نخستین روزهای استقرار خود تاکنون، بارها شاهد حماسه آفرینی ملت آگاه و همیشه در صحنه بوده است.

عرصه‌های انتخابات از آن دست آزمون‌های بزرگ و سرنوشت سازی است که علیرغم تمامی توطئه‌ها و تلاش نافرجام بدخواهان و دشمنان این ملت، همواره به صحنه‌های ناب و شورانگیزی از شکوه و عظمت همبستگی ملی و تجلی جلوه‌های بی نظیری از جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام اسلامی تبدیل شده اند.

اینک و در پی شهادت خادم پرتلاش جمهور، حضرت آیت الله رئیسی، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به عنوان فرصت ارزنده دیگری برای نمایش عزت، عظمت و سربلندی نظام و ترسیم افق‌های روشن و پر امید برای آینده این مرز و بوم پرگهر و در پیش داریم.

رجاء واثق داریم در چنین شرایطی، آحاد ملت شریف ایران، با تأسی به فرامین و منویات گهربار امامین انقلاب و در عمل به وصایای شهدای عزیز، حضورآگاهانه در انتخابات را حق مسلم و تکلیف دینی خود فرض کرده و برای پرشورتر شدن هر چه بیشتر فضای انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری اصلح، توانمند و در تراز انقلاب و شهید رئیسی، از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

ان شاالله عموم مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان خوی همگام با سایر ملت ایران، حضوری پرشور و مسئولانه را در انتخابات ۸ تیرماه رقم خواهند زد.

اینجانبان ضمن دعوت از مردم صبور، فهیم، بصیر و همیشه در صحنه شهرستان خوی برای حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف مقدس سیاسی، از درگاه پروردگار متعال برای تمام ملت ایران، آرزوی عزت، سربلندی و توفیقات روزافزون مسئلت داریم.

به امید اعتلای هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعجیل در فرج یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوی

دعوت اعضای شورای شهر و شهردار خوی از مردم

دعوت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات