در راستای ارتقاء سطح آموزش شهروندان صورت گرفت؛

حضور ۶۱۱ کودک و دانش آموز در کلاس های رایگان علمی شهرداری خوی

اهتمام ویژه شهرداری در ارتقاء سطح آموزش شهروندان

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، حسن نصراله پور با اشاره به این خبر گفت: کلاس های آموزش رایگان علمی برای دانش آموزان مناطق کم برخودار در مقاطع مختلف طی سال ۱۴۰۲ برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های مختلف توانمند سازی خانواده ها افزود: اهداف فرهنگی و اجتماعی در راستای تقویت بنیان خانواده و توانمندسازی مناطق کم برخوردار موجب شده تا بیش از ۵۰ رشته مختلف در حوزه های بهداشتی، فرهنگی، مذهبی، آموزشی و علمی، آموزش های شهروندی، مشاوره و رشته های هنری مبتنی بر ایجاد شغل بویژه رشته های متناسب با بانوان در مجموعه های آموزشی شهرداری با حضور مربیان و مدرسان مختلف آموزش داده شود.

شهردار خوی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود در مناطق کم برخوردار بخشی ازآموزش های ارائه شده بر اساس تقویت علمی کودکان و دانش آموزان است که در این حوزه کلاس های ریاضی پایه های اول تا هشتم، علوم درپایه های مختلف، زبان انگلیسی در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار شود.

نصراله پور از تعداد کلاس ها و نفرات شرکت کننده در این دوره ها بیان داشت: کلاس های آموزشی زیر ۶ سال با ۱۸۶ جلسه طی ۱۲ دوره برای ۵۰ کودک و تعداد ۸۴ دوره آموزش قرآن طی ۶ دوره برای ۴۳ نفر برگزار شده است.

وی همچنین اشاره کرد: ۲۱۰ جلسه آموزشی دروس پایه ابتدایی با ۱۵ دوره برای ۹۴ دانش آموز، دروزس پایه متوسطه با ۱۴۰ جلسه طی ۱۰ دوره برای ۱۵۲ دانش آموز، ۵۶ جلسه آموزش زبان انگلیسی با ۴ دوره برای ۴۰ دانش آموز و ۱۴ جلسه قرآن برای ۲۳ کودک در خانه محله و پارک بانوان برگزار شده است.

شهردار خوی با اشاره به بخش های دیگر آموزشی برای کودکان اظهار کرد: فعالیتهای هنری برای کودکان نیز در ۱۶۸ جلسه طی ۱۴ دوره برای ۲۰۹ کودک و دانش آموز طی سال ۱۴۰۲ برگزار شده است.

دانش آموزان حاضر در خانه محله شهرداری خوی

حضور ۶۱۱ کودک و دانش آموز در کلاس های رایگان علمی شهرداری خوی