طرح جمع آوری متکدیان ادامه دارد؛

جمع آوری و ساماندهی بیش از ۵۰ متکدی در خوی

جمع آموری متکدیان از سطح شهر

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، امین الهوردی زاده با اعلام این خبر گفت: در طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان در شهر خوی طی سال جاری، از مدت زمان آغاز طرح بیش از ۵۰ متکدی شناسایی شده که در بعضی مواقع این متکدیان دو یا حتی سه بار توسط همکاران ما جمع آوری می‌شوند که این عامل باعث افزایش آمار شده است.

وی در ادامه با اشاره به متکدیان شناسایی شده افزود: طرح جمع آوری متکدیان به همت مجموعه شهرداری خوی به صورت مستمر هر روز انجام و با هماهنگی دادستانی و نیروی انتظامی صورت می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری خوی با بیان اینکه طرح جمع آوری متکدیان به صورت مستمر ادامه دارد، خاطر نشان کرد: جهت ساماندهی متکدیان تمامی دستگاه های مسئول به خصوص نهادهای حمایتی می بایست اهتمام بیشتری داشته باشند، چرا که کمک به این افراد نیازمند اقدامات و پیگیر های مستمر می باشد که متاسفانه در این خصوص کم کاری از سوی برخی نهادها باعث می شود متکدیان همچنان به تکدی گری روی آورند.

وی تصریح کرد: البته متکدیان حرفه ای که درآمد ماهیانه آنها از یک کارمند و کارگر بیشتر است به راحتی از این کار دست نمی کشند که پیرامون این موضوع نیازمند برخورد جدی و بازدارنده با این افراد هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری در پایان خواستار مشارکت شهروندان خویی برای کاهش این آسیب اجتماعی شد و گفت: کمک نکردن به متکدیان از راه‌های موثر در حل معضل تکدی گری است و چنانچه چنین نفراتی در سطح شهر مشاهده نمودند می‌توانند با تلفن ۱۳۷ بصورت شبانه روزی تماس گرفته و در اسرع وقت همکاران ما جمع آوری نمایند.

طرح جمع آوری متکدیان ادامه دارد

جمع آوری و ساماندهی بیش از ۵۰ متکدی در خوی