به همت شورای اسلامی شهر و شهردارخوی؛

زمین های گلهشر وارد محدوده شهر شد

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ،

محمدرضا پیری در پایان جلسه رسمی شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهم موضوعات جلسه پرداخت و گفت : متاسفانه خانه تاریخی کبیری با مشکلاتی روبرور شده است که در این میان کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر وارد این موضوع شده که امید داریم در اسرع وقت به چرخه بازدید عموم مردم و گردشگران قرار گیرد .

وی با اشاره به اجرای ادامه پیاده راه سازی هسته مرکزی عنوان کرد : با توجه به اینکه پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر در شورای عالی ترافیک کشور تصویب شده است ، لذا اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوی به جد پیگیر است تا پس از رفع موانع موجود ، طی هفته های آینده فاز دوم پروژه اجرایی شود .

سخنگوی شورای اسلامی شهر از آخرین وضعیت زمین های گلشهر گفت و افزود : با پیگیری ها و مصوبه شورای اسلامی شهر و نیز همکاری اداره کل راه و شهرسازی ، بازرسی استانداری ، استاندار و فرماندار و نیز تلاش های بی شائبه شهردار خوی ، زمین های گلشهر شهر خوی پس از گذشت چندین مدت ، به محدود شهر وارد شد .

وی در ادامه بیان داشت : با در نظر گرفتن مطالبات مردمی و نیز حمایت اعضای شورای اسلامی ، مقرر و مصوب شد تا کمیسیون ماده صد ، جرایم تخلف را بر اساس همان سال تخلف دریافت نماید .

پیری با اشاره به روند اجرای احیای باغ دلگشا تصریح کرد : مجموعه مدیریت شهری با جدیت در اجرای پروژه احیای باغ دلگشا فعالیت چشم گیری دارد ، بطوریکه چندین موانع بزرگی در روند اجرای این پروژه بود که به همت شهردار پرتلاش خوی رفع و پس از نصب مبلمان و روشنایی های لازم ، ه فاز اول آن طی ماه های آینده در آستانه بهره برداری قرار خواهد گرفت .