بیست و سومین دوره مسابقات لیگ کشتی ؛

تیم صنایع غذایی معینی پور صدرنشین گروه ۲ لیگ دسته یک کشتی آزاد شد

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ؛ تیم «تن تاک» خوی نماینده آذربایجان غربی در این مسابقات که روز پنجشنبه هفته جاری در سالن ۲ هزار نفری برگزار شد یک برد و ۲ باخت کسب کرد.

در ۶ بازی برگزار شده دور رفت ابتدا «پاس یگان ویژه تهران» ۶ بر ۴ «تن تاک خوی» و «صنایع غذایی معینی پور» ۸ بر ۲ «جوانان سورنا اصفهان» را شکست دادند.

در دور دوم مسابقات، «صنایع غذایی معینی پور» ۹ بر یک «تن تاک خوی» را شکست داد و «پاس یگان ویژه ناجا» با همین نتیجه «جوانان سورنا اصفهان» را مغلوب کرد.

در سومین دور از رقابت‌ها، «تن تاک خوی» ۸ بر ۲ «جوانان سورنا اصفهان» را شکست داد و در رده سوم قرار گرفت و تیم «صنایع غذایی معینی پور» با برد ۶ بر ۴ مقابل «پاس یگان ویژه تهران» صدرنشین دور رفت رقابت‌ها شد.

محمدرضا اسدی کشتی گیر تیم «تن تاک خوی» با کسب سه برد در هر سه مسابقه بهترین عملکرد را در بین کشتی‌گیران نماینده استان داشت.

مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور گرامیداشت کشتی گیر شهید شاهرخ ضرغام در گروه ۲ به میزبانی شهرستان خوی برگزار شد.

شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی در این مسابقات نیز ، در کنار اداره ورزش و جوانان شهرستان خوی و همچنین تمامی ورزشکاران بود و گام های مثبتی در راستای حمایت های از جامعه ورزش شهرستان برداشت تا این دوره از مسابقات به نحو احسن برگزار شود .

در پایان مسابقات رفت و برگشت ۲ تیم برتر به مرحله یک هشتم نهایی راه می‌یابند.