در جلسه شورای اداری صورت گرفت؛

تقدیر فرماندار ویژه شهرستان از شهردار خوی

تقدیر از شهردار خوی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، کریم علی نژاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی پیش از ظهر دوشنبه طی جلسه شورای اداری، از شهردار خوی تقدیر کرد.

فرماندار ویژه شهرستان خوی در این جلسه گفت: شهرداری خوی از جمله شهرداری های پر تلاش در عرصه اجرای پروژه های عمرانی و برنامه های فرهنگی است و اعضای شورای اسلامی شهر نیز در به ثمر نشستن این پروژه ها نقش مثبتی داشته اند.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای حسن نصراله پور
شهردار محترم خوی

سلام علیکم؛

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد؛

سنت مبارک نوروز در کشور ما آغاز تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و زندگی است. سالی که گذشت با فراز و نشیب‌هایی همراه بود خداوند منان را سپاسگزاریم که به همه ما توفیق عطا نمود تا در کنار یکدیگر با خلاقیت سخت کوشی همدلی یکپارچگی هم افزایی و صمیمیت گام‌های بلندی در خدمت رسانه به مردم شریف و قدرشناس شهرستان خوی برداریم.

اینک به فضل الهی خداوند منان را شاکریم که به ما نعمت قدردانی از عزیزانی را ارزانی فرمود که همواره با عزمی راسخ و استوار با رویکرد آفریدن فرداهای بهتر و برتر در راستای توسعه و پیشرفت این مرز پر گهر مجاهدانه تلاش می‌کنند، درود خدا بر شما که محبت و اخلاص را با تلاش بی‌نظیر و جهادی به تصویر می‌کشید.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت حلول سال ۱۴۰۳ هجری شمسی به محضر جنابعالی و خانواده محترمتان مراتب سپاس و قدردانی از عملکرد یکساله و همراهی و همکاری خالصانه و جهادی در تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان خوی را به عرض می‌رسانم.

امید است با استعانت از خداوند متعال در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با بهره‌گیری از فرهنگ غنی اسلام ظل منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف همواره موفق و موید باشید.

کریم علی‌نژاد
فرماندار ویژه شهرستان خوی

تقدیر فرماندار خوی از شهردار خوی

تقدیر فرماندار ویژه شهرستان از شهردار خوی