با حضور وزیر کشور؛

تقدیر رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از شهردار خوی

تقدیر از شهردار خوی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، با هدف بزرگداشت روز ملی حمل و نقل و بیان دستاوردها و خدمات ارزشمند این بخش با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، مدیران سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی کل انتظامی، و سایر مقامات کشور و شهرداران شهرهای مختلف در سالن وزارت کشور همایشی برگزار شد.

در متن لوح تقدیر شهردار خوی آمده است:

اکنون که به فضل و توفیق الهی مراسم پیاده‌روی اربعین سال ۱۴۰۲ سید و سالار شهیدان با حضور میلیونی و شورانگیز خیل عاشقان و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اوج عزت و وحدت و در کمال امنیت و آرامش برگزار گردید، ضمن قدردانی و ارج گذاری به تلاش های موثر، متعهدانه و بی وقفه جنابعالی در امر برگزاری هر چه شایسته تر این راهپیمایی عظیم معنوی، امید است در ظّل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در پرتو رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت محترم با برنامه ریزی، انسجام و هم افزایی بیشتر، مساعی خود را به برگزاری هرچه باشکوه تر این اجتماع بزرگ مردمی در سالهای آتی معطوف نمایید. توفیق بیش از پیش و روز افزونتان را در مسیر اعتلای اسلام و کشور و خدما به آحاد مردم عزیز از پروردگار قادر و متعال مسئلت دارم.

مهدی سلیمی

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

در این همایش از خادمان و فعالان موفق این عرصه، از جمله رانندگان شریف بخش‌های حمل و نقل عمومی شهری، شهرداری‌ها و سازمان‌های حمل و نقلی موفق در زمینه‌های حمل و نقل عمومی، خادمان حمل و نقل مرزی اربعین، حمل و نقل پاک و افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادفات شهری و تشویق آنان به پویایی و خلاقیت بیشتر تجلیل شد.

همچنین در پایان این همایش نیز از غلامحسین رمضان زاده رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر خوی به نمایندگی از شهرداری خوی تجلیل گردید.

تقدیر از شهردار خوی بخاطر اربعین

تقدیر رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از شهردار خوی