رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خوی:

تامین روشنایی مناسب پارک از دغدغه های اصلی سازمان می باشد

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، حمید آروند در جریان بازدید از تعویض و تقویت روشنایی های پارک های سطح شهر با اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات بهینه به همشهریان عزیز و مسافران گرامی، رسیدگی مستمر به وضعیت عمومی پارک ها جزو آیتم‌ها و اولویت های اصلی و روزانه برنامه های حوزه سیما، منظر و فضای سبز قرار دارد.

وی در این زمینه روشنایی پارک ها را از شاخصه های اصلی بهسازی امور پارک های خوی عنوان کرد : با توجه به حضور حداکثری مردم در ساعات شب در تفرجگاه های شهری، حل نواقص و بهبود وضعیت در این بخش را ضروری می سازد.

آروند از تشکیل اکیپ ویژه رصد و رسیدگی به وضعیت روشنایی پارک ها متشکل از کارشناسان و عوامل واحد برق سازمان متبوع خود نیز خبرداد و گفت : بطور مستمر در ساعات شب در تفرجگاه های سطح شهر حضور و ضمن رصد موارد و نواقص احتمالی نسبت به رفع آنها اقدام می کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خوی ابراز امیدواری کرد: با اقدامات و برنامه ریزی های انجام یافته مشکلی از بابت روشنایی و نورپردازی پارک ها نداشته باشیم و میزبان خوبی برای همشهریان عزیز و مسافران گرامی در طول مدت اقامتشان در تفرجگاه های شهری باشیم.