در برنامه تلویزیونی گون آیدین مطرح شد؛

بودجه شهرداری خوی در دو سال گذشته ۵ برابر افزایش یافته است

افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری خوی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، حسن نصراله پور در برنامه تلویزیونی گون آیدین شبکه استانی آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد شهرداری افزود: با وجود اینکه شهرستان خوی در سال گذشته چندین زلزله بالای ۵ ریشتر و بیش از ۶۰۰ پس لرزه را شاهد بود، خوشبختانه اقدامات چشم گیری نیز در جهت توسعه و پیشرفت شهر در حوزه عمران داشت.

وی اضافه کرد: پروژه کمربندی شهید سلیمانی با امتداد بیش از ۶ کیلیومتر و اعتبار بالای ۴ هزار میلیارد ریال در مدت زمان ۱٫۵ سال بعنوان بزرگترین پروژه عمران شهری شمال غرب کشور محسوب می شود که بزودی افتتاح خواهد شد.

نصراله پور با بیان اینکه کمربندی شهید سلیمانی با هدف عدالت محوری و کاهش بار ترافیکی عملیاتی شد، گفت: تکمیل رینگ کمربندی دور شهر خوی پس از ۴۰ سال به همت این دوره از شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری تکمیل گردیده که در کنار آن نیز احیای باغ دلگشا با مساحت بیش از ۵ هکتار آخرین مراحل خود را سپری می کند.

شهردار خوی اظهار داشت: نهضت آسفالت در شهر خوی نیز یکی از فاخرترین اقدامات شهرداری در چند دهه گذشته بود؛ بطوریکه کوچه ها و معابری بیش از ۱۰ سال در انتظار آسفالت بودند که با همت همکاران ما در معاونت امورزیربنایی و ترافیک به پایان رسیده و اندک کوچه های باقی مانده نیز با آغاز فصل کاری آسفالت ریزی خواهند شد.

وی از افزایش ۱۰ برابر بودجه فرهنگی شهرداری خوی در دو سال گذشته خبر داد و گفت: ارتقا فرهنگ عمومی و نیز تبیین فرهنگ و آیین های سنتی و بومی در اولویت کاری مجموعه مدیریت شهری بود که در همین راستا برنامه هایی بصورت ملی و بین المللی برگزار شده است.

حسن نصراله پور با تشریح اینکه ششمین جشنواره شمس و مولانا از امروز در شهر خوی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در این دوره از جشنواره بیش از ۳۵۰ گروه ثبت نام نمودند که ۱۲ گروه به مرحله نهایی راه یافتند که از امروز تا ۴ بهمن ماه در شهر دارالقرار شمس به رقابت خواهند پرداخت.

شهردار خوی با تاکید بر اینکه برنامه هایی همچون فرزند خوی و باباقیان در جهت معرفی مفاخر دربین جوانان و جامعه اجرا می شود، بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر در تلاش هست تا روز ۲۰ بهمن را با عنوان سالروز قیام مردم خوی در تقویم کشور ثبت نموده و همچنین در شرف تنظیم سند توسعه فرهنگی نیز می باشد.

افزایش بودجه شهرداری خوی در دو سال گذشته

بودجه شهرداری خوی در دو سال گذشته ۵ برابر افزایش یافته است