همزمان با ولادت حضرت زهرا (س)؛

مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) در خوی برگزار گردید

گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، این گرامیداشت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری خطیب و سخنران برجسته کشوری و استاد حوزه علمیه و دانشگاه و نیز با مولودی خوانی ذاکرین اهل بیت برگزار شد.

حجت‌الاسلام ماندگاری در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن، اظهار کرد: دشمنان ترفندهایی را برای ترساندن مردم در هر برهه زمانی به کار می برند و با این اقدامات باعث شدند مردم طی این سال‌های اخیر در انتخابات دچار اشتباه شوند.

وی همچنین با اشاره به حادثه تروریستی امروز در کرمان گفت: این اقدام دشمن، بازهم چهره واقعی پلید و خبیثانه آنها را به جهانیان نشان داد و لذا دشمنان بدانند که به هیچ عنوان مردم ما آرمان های امام و شهدا را فراموش نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه باید در سیاست و کار به اقدامات حضرت فاطمه الزهرا(س) توجه و مانند ایشان عمل کرد، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با خدا بود و زمانی‌که به آدم مظلوم می رسید بسیار خاکی بوده و در مقابل دشمن قاطع عمل می کرد.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه با بیان اینکه با خدا بودن باعث می شود بسیاری از کارها به خوبی به جریان بی‌افتند، تاکید کرد: انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و بسیاری از افراد انقلابی برای این انقلاب خون ریخته و با اخلاص درحال خدمت هستند اما دشمنان مردم را با نام انقلابیون می ترسانند تا به اهدافشان برسند.

مراسم گرامیداشت حضرت زهرا س

برگزاری مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) در خوی