علت سانحه تصادف شهری مشخص شد؛

برخورد اتوبوس با سه خودرو در خوی/ افت قند خون راننده عامل تصادف بود

سانحه تصادف شهری در خوی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، غلامحسین رمضان زاده دوشنبه شب با تشریح جزئیات این حادثه افزود: در این حادثه، هیچ گونه خسارت جانی نداشته و راننده اتوبوس شهری نیز پس از مداوا از بیمارستان مرخص شده است.

وی اضافه کرد: دوشنبه شب، یک دستگاه اتوبوس درون‌شهری در میدان امام خمینی (ره) براثر افت قند خون راننده و کاهش سطح هوشیاری وی از کنترل خارج و پس از برخورد با جدول و سه دستگاه خودرو متوقف شد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی ادامه داد: با حضور به‌موقع عوامل پلیس راهور و امدادی و آتش نشانی، به سرعت نسبت به ایمن سازی خیابان و رهاسازی خودروهای سانحه دیده اقدام و راننده اتوبوس جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رمضان زاده اظهار کرد: تردد در میدان مرکزی شهر به حالت عادی برگشته و هم اکنون هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در خصوص تعداد حادثه دیدگان این تصادف گفت: در این حادثه ۲ نفر دچار مصدومیت جزئی شده بودند که به صورت سرپایی معالجه شده و راننده اتوبوس نیز پس از درمان کامل پس از یک ساعت، از بیمارستان آیت الله خویی (ره) شهرستان خوی ترخیص شد.

در پی این حادثه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر خوی به همراه تعدادی از مسئولین شهرستانی در محل حادثه حضور یافتند.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر خوی در جهت بررسی وضعیت حال عمومی راننده اتوبوس، در بیمارستان آیت الله خویی (ره) حضور و از نزدیک در جریان پرونده وی قرار گرفت.

علت حادثه تصادف شهری مشخص شد

برخورد اتوبوس با سه خودرو در خوی/ افت قند خون راننده عامل تصادف بود