#جام رمضان

اولین دوره مسابقات فوتسال داخل سازمانی شهرداری خوی “جام رمضان”

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، حیدر موسی پور معاون شهرسازی شهردار خوی در مرتسم افتتاحیه این مسابقات گفت : با هدف تقویت و ارتقاء روحیه در بین کارکنان و ایجاد انسجام بین کارکنان شهرداری و سازمان های تابعه ، برای اولین بار مسابقات فوتسال داخل سالن تدارک و اجرایی شد .

وی با اشاره به مقام والای ورزش و ورزشکاری افزود : آمادگی جسمانی و تربیت روحیه ورزشکاری یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقات است که همه عزیزان بایستی اخلاق ، رفتار و منش ورزشکاری را در طول مسابقات و نیز زندگی روزمره خود آموخته و الگوی خود قرار دهند .

محمد صادق نژاد نائب رئیس شورای اسلامی شهر خوی نیز در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات گفت : اجرای مسابقات و برنامه‌های ورزشی و شاد ، باعث ایجاد همبستگی و وحدت در بین کارکنان می‌شود و ماه عسل آن را نیز در اجرای به نحو احسن ماموریت های محوله به آنها شاهد بود .

وی خاطر نشان کرد : ضمن تشکر از کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی و مجموعه مدیریت شهری، انتظار داریم تا در سال جاری ، شاهد برگزاری مسابقات بانوان شهرداری نیز در رشته های مختلف نیز باشیم .

گفتنی است این مسابقات با حضور ۹ تیم از مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به مدت دوهفته آغاز و ‌در پایان این مسابقات نیز از تیم های برتر تجلیل خواهد شد .