اولین جشنواره غذاهای سنتی با عنوان “آنا سفره سی” در خوی برگزار می‌شود

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، محمد صادق نژاد در پایان جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خوی گفت : شهردار پرتلاش خوی پیشنهادی در خصوص برگزاری جشنواره غذاهای سنتی با عنوان “آنا سفره سی ” به صحن شورا ارسال کرده بود که با اکثریت آراء به تصویب اعضای محترم شورای اسلامی شهر خوی رسید تا در هفته های پیش رو شاهد برگزاری این جشنواره باشیم .

وی با اشاره به محل جدید مجتمع نمایشگاه های خودرو گفت : استعلامات لازم در خصوص اتمام این مجتمع انجام و پاسخ آن نیز ارسال شده است و با همت بنگاه داران و نیز شهرداری و دستگاه های خدمات رسان ، امسال شاهد افتتاح مجتمع نمایشگاه های اتومبیل خواهیم بود.

محمد صادق نژاد نائب رئیس شورای اسلامی شهر خوی عنوان کرد: مراحل اولیه مطالعات تغییر کاربری چندین مورد زمین شهرداری در داخل شهر از اداری به تجاری و رفاهی در جهت ایجاد هتل چهار یا پنج ستاره به جهت واگذاری به سرمایه گذار انجام شده است .

نائب رئیس شورای اسلامی شهر خوی همچنین خاطرنشان کرد: پارک ترافیک شهرداری خوی همچنین با توجه به اینکه چندین سال در حالت بلاتکلیف مانده بود ، شهردار محترم با جدیت بر آغاز بکار مجدد این مجموعه دستورات لازم را صادر نموده و طی هفته های آتی شاهد بازگشایی مجدد این مجموعه آموزشی خواهیم بود.