به همت سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری خوی ؛

انجام امورات کفن و دفن ۴۶۴ متوفی در سه ماهه اول سال جاری

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، یاسر حسن زاده در تشریح این خبر گفت : طی سه ماهه اول سال جاری ، در مجموع برای ۴۶۴ نفر فوتی خدمات ارائه گردیده که از این تعداد ۲۴۶ متوفی در آرامستان شهرداری خوی دفن گردیده و مابقی به سایر شهرستان ها انتقال یافته است.

وی در ادامه با اشاره به آماده سازی قبور در آرامستان، عنوان کرد : تعداد ۲۰۲ قبر در سه ماهه اول سال آماده سازی شده و در کنار آن نیز ۱۶۸ قطعه سنگ قبر توسط پیمانکار سازمان نصب گردیده است .

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری خوی از اجرای کارهای عمرانی گفت و افزود : بازسازی ساختمان اداری ، اجرای ۳۵۰ متر جدول گذاری و آماده سازی قبور خانوادگی به تعداد ۷ قطعه ، اصلاح سیستم لوله کشی و تامین آب محوطه آرامستان و تفکیک سیستم آب شرب و غیر شرب از جمله عملیات هایی است که از آغاز سال جدید تاکنون در آرامستان شهر خوی انجام یافته است.

حسن زاده در پایان خاطرنشان کرد : در جهت تسهیل رفت و آمد زائرین ، قطعات آرامستان شن ریزی گردیده و همچنین خدمات تنظیف معابر و قطعات و نیز نگاهداشت فضای سبز آرامستان، بطور مدون توسط همکاران ما در این سازمان در حال انجام می باشد.