معاون خدمات شهری شهردار تشریح کرد؛

اعلام برنامه‌های شهرداری خوی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، امین اللهوردی زاده در تشریح برنامه های طرح استقبال از مهر اظهار کرد: در راستای دستور شهردار خوی طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ با آیتم های متنوع و اساسی خدمات شهری در تمامی نواحی ۵ گانه در حال اجراست .

الهوردی زاده گفت: از موضوعات مهم در آستانه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، ایمن سازی مسیرهای منتهی به مدارس، پاکسازی ورودی های مدارس و دانشگاهها، زیباسازی معابر پیرامون مدارس، ضدعفونی، سمپاشی، لایروبی و شستشوی جوی ها و کانال‌ها، ترمیم و بهسازی پل های عابر پیاده جلوی مدارس است که توسط اکیپ های خدمات شهری و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری مناطق در حال اجراست.

وی افزود: لکه گیری آسفالت پیاده روها و معابر اطراف و محوطه مدارس، خط کشی عابر پیاده مقابل مدارس، رفع خطر و حذف موانع فیزیکی و نازیبایی های بصری و پل ها، پاکسازی و رسیدگی به وضعیت پل های عابر پیاده، لایروبی کانال‌ها و جوب ها، امحاء دیوار نوشته‌ها، شستشوی دیوارها و نرده‌های مدارس از دیگر آیتم های مورد اجرا در قالب این طرح خواهد بود.

معاون خدمات شهری شهرداری خوی با اشاره به انجام بازدیدهای دوره ای از روشنایی پارک ها و محل بازی کودکان توسط کارشناسان سازمان تصریح کرد: نگهداری و تعمیر المان‌ها و روشنایی های محل بازی کودکان، توجه ویژه به بهداشت محیط و سبزینگی در محل‌های تردد کودکان از جمله مدارس، فضاهای بازی، درمانگاه‌ها از مسائلی است که هم در قالب طرح استقبال از مهر و هم در طول سال در دستور کار نیروهای خدمات شهری قرار دارد.

الهوردی زاده در پایان اجرای طرح ضربتی پاکسازی نواحی ۵ گانه را یکی از برنامه های مهم معاونت خدمات شهری دانست و گفت: در آستانه فصل پاییز و بازگشایی مدارس طرح ضربتی پاکسازی نواحی ۵ گانه در حال اجرا می باشد.